کد خبر : 1731783 | 27 دی 1399 ساعت 16:54 | 12.1K بازدید | 3 دیدگاه

مهاجمان گل نزن و پایان حضور یک مربی جوان

تساوی نساجی در برابر ماشین سازی منجر به پایان حضور وحید فاضلی در راس کادر فنی تیم مازنی شد و امروز تمرین نساجی در غیاب این سرمربی برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی هم اکنون در حال مذاکره با نساجی بر سر شرط و شروط ها است و به نظر می رسد تمرین نساجی فردا با حضور او برگزار می شود. البته دو هفته پیش هم زمزمه های حضور این سرمربی در راس کادر فنی تیم نساجی مطرح بود اما در مصاحبه ای اعلام کرد هیچ مذاکره ای برای حضور در نساجی انجام نشده و دلیلی بر این حضور هم نیست چرا که نساجی با هدایت وحید فاضلی خوب بازی می کند و خوب موقعیت ایجاد می کند و مشکلش نزدن ضربات نهایی است که این حل خواهد شد. هم چنین مجید جلالی برای وحید فاضلی آرزوی موفقیت کرد.

 

تیم نساجی تیم یکی مانده به منطقه سقوط است و  از 11 بازی 9 امتیاز گرفته؛ آنچه که مربیان خارج از گود را به رهبری این تیم امیدوار کرده از جمله مجید جلالی ارایه بازی های خوب این تیم در برابر حریفان بوده که مهدی تارتار هم در بازی با پیکان بدان اشاره کرد و گفت بعد از دریافت گل اول می توانستیم گل دوم و سوم را هم بخوریم. در مصاف دیروز با ماشین سازی هم نساجی صاحب موقعیت های خوبی برای گل زنی شد از جمله موقعیت تک به تکی که نصیب محمود قا ئد رحمتی شد و او دوباره توپش را به آسمان زد.

 

1563108

 

1563109

 

1563107

 

در بازی با سپاهان و مس رفسنجان کادر فنی نساجی به این نکته اشاره کرد که خوب بازی نکرد  و مستحق باخت بود اما در سایر دیدارها نه. این تیم حتی در بازی با پرسپولیس هم می توانست چالش پیروزی را آزمایش کند اما کریم اسلامی و فرزاد زامهران موقعیت های خوبی را هدر دادند. این اتفاق در حالی برای نساجی رخ داد که این تیم مازنی از سه مهاجم با تجربه در کادرش بهره می برد. کریم اسلامی – مهدی نظری و مهرداد بایرامی. از این بین تنها کریم اسلامی یک گل زده است. مهرداد بایرامی و مهدی نظری موفق به گل زنی نشده اند. 7 گل دیگر نساجی توسط حامد شیری 2 گل – میلاد کمندانی 2 گل – ایوب کلانتری – سعید بیگی و مجتبی بیژن به ثمر رسیده است که 3 بازیکن از این جمع مدافع هستند.

 

نساجی در بازی های انجام داده با سبک های مختلفی بازی کرد؛ بازی با پاس های بلند و بازی با پاس های کوتاه متناسب با شکل بازی حریفان. اما عدم موقعیت طلبی در نهایت موجب از دست دادن امتیازات حساس شده است و در نهایت این اتفاق رای به پایان حضور وحید فاضلی جوان داد؛ اما به طور حتم مربی جدید نساجی که احتمالا مجید جلالی خواهد بود به تغییر وضعیت امیدوار خواهد بود. به خصوص که نساجی تیمی است که موقعیت ایجاد می کند. مشکل عدم گلزنی است. ضمن اینکه مجید جلالی این فرصت را دارد که در تعطیلات نیم فصل 6 بازیکن جدید به ترکیب اضافه کند.

 

دیدگاه‌ها