کد خبر : 1731796 | 27 دی 1399 ساعت 17:34 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

برتری تیم والیبال بانوان ذوب آهن

تیم والیبال ذوب‌آهن اصفهان در نخستین مسابقه هفته دوم متمرکز مرحله نهایی لیگ برتر بانوان موفق به شکست شهرداری قزوین شد تا دومین برد خود را به دست آورد.

برتری تیم والیبال بانوان ذوب آهن

به گزارش"ورزش سه" به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم مرحله نهایی بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از امروز شنبه با دیدار دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و شهرداری قزوین در سالن فدراسیون آغاز شد.

 

شاگردان فریبا صادقی سرمربی ذوب‌آهن اصفهان در سه ست متوالی این مسابقه با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسیدند و با دو برد و شش امتیاز در جایگاه دوم جدول باقی ماندند.

 

شهرداری قزوین نیز با پذیرش سومین شکست خود بدون امتیاز در جایگاه چهارم جدول باقی ماند تا امیدش برای قرار گرفتن در رتبه‌های اول تا سوم جدول کمرنگ شود.

 

زینب حقی، مرضیه ابراهیم‌زاده، مهین مومن و غفاری به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، قضاوت و نظارت بر دیدار دو تیم ذوب‌آهن و شهرداری قزوین را بر عهده داشتند که به مدت ۹۰ طول کشید.

 

در دومین مسابقه امروز و از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تیم‌های سایپا و پیکان تهران در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که سایپا با دو برد در صدر جدول قرار دارد و پیکان با یک برد و سه امتیاز تیم سوم است.

 

هفته نخست متمرکز مرحله نهایی لیگ برتر بانوان ۱۶ و ۱۸ دی‌ماه با چهار دیدار برگزار شد و هفته سوم متمرکز هم در روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه ۷ و ۹ بهمن‌ماه پیگیری خواهد شد.

دیدگاه‌ها