کد خبر : 1731797 | 27 دی 1399 ساعت 16:40 | 42.5K بازدید | 2 دیدگاه

نقشه زیدان برای ربودن خرید احتمالی بارسلونا

رسانه های اسپانیایی امروز گزارش داده اند که رئال مادرید قصد دارد ممفیس دپای را از بارسلونا هایجک کند.

نقشه زیدان برای ربودن خرید احتمالی بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، رسانه های اسپانیایی امروز شنبه گزارش دادند که رئال مادرید در نظر دارد تا در نقل و انتقالات زمستانی به سمت بازیکن مدنظر بارسلونا هجوم برده و ممفیس دپای مهاجم هلندی را از تیم لیون فرانسه به خدمت بگیرد.


پس از اینکه رئال مادرید با انتقالی قرضی لوکا یوویچ را به اینتراخت فرانکفورت فرستاد و رودریگو برزیلی نیز دچار آسیب دیدگی شده است، حالا زیدان به دنبال این است تا ممفیس دپای را به عنوان جایگزین این دو بازیکن از فرانسه به مادرید بکشاند.


شبکه خبری دیاریو گل در خبری اعلام کرده است که رئال مادرید در حال بررسی بازیکنان موجود در بازار نقل و انتقالات است و قصد دارد یک مهاجم را به تیمش اضافه کند و میانجیگرها نیز در حالی ممفیس دپای را به زیدان پیشنهاد داده اند که بارسلونا از نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جذب دپای بود ولی به دلیل مشکلات مالی ناشی از کرونا، در جذب این بازیکن ناکام بود.


دپای تا تابستان سال آینده با المپیک لیون قرارداد دارد و از تمدید آن نیز خودداری کرده است و بارسلونا قصد داشت که با پرداخت 5 میلیون یورو در نقل و انتقالات زمستانی و یا به صورت رایگان در تابستان آینده دپای را جذب کند ولی حالا آنها یک رقیب بزرگ را بر سر راه خود می بینند.


دیاریو گل اضافه کرد که رئال مادرید به فکر ورود به بازار نقل و انتقالات زمستانی فعلی نبوده اما ممکن است پس از قرض دادن یوویچ به فرانکفورت و همچنین غیبت چند هفته ای رودریگو به دلیل آسیب دیدگی تاندون استخوان دو سر ران پای راست، برنامه های رئال مادرید و زیدان تغییر کند و آنها دپای را از لیون به خدمت بگیرند.


این رسانه همچنین گفته است که رئال مادرید بابت مصدومیت احتمالی کریم بنزما نیز نگران است و این مسائل همگی دست به دست هم داده است تا آنها قصد هایجک کردن ممفیس دپای را از بارسلونا داشته باشند و باید دید در این جنگ میان دو رقیب دیرینه و سنتی، کدامیک برنده شده و ممفیس دپای را با لباس کدام تیم خواهیم دید.

دیدگاه‌ها