کد خبر : 1731830 | 27 دی 1399 ساعت 20:25 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

ریوالدو و حمایت ویژه از ستاره فرانسوی بارسلونا

ریوالدو، اسطوره باشگاه بارسلونا حمایت ویژه ای از ستاره فرانسوی این تیم یعنی عثمان دمبله انجام داد.

ریوالدو و حمایت ویژه از ستاره فرانسوی بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، در نقل و انتقالات تابستانی سال 2017 بود که عثمان دمبله در انتقالی پر سر و صدا و گرانقیمت از دورتموند جدا شد و به بارسلونا پیوست تا جانشین نیمار شده باشد اما این ستاره فرانسوی تا به اینجا نتوانسته انتظارات را در بلوگرانا برآورده کند و انتقادات زیادی نسبت به او مطرح شده است.

 

با وجود تمام انتقاداتی که نسبت به وینگر فرانسوی مطرح می شود، اسطوره باشگاه بارسلونا یعنی ریوالدو به حمایت از این بازیکن پرداخته است. ریوالدو در این باره گفت: " من قبلاً در این باره اظهار نظر کرده ام. عثمان بازیکنی عالی با مهارت های فوق العاده است. نباید حواس او پرت شود. او باید تمام تمرکز خود را روی فوتبال و بارسلونا بگذارد."

 

 

1555855

 

 

ریوالدو در ادامه گفت: " او یک بازی بسیار خوب برابر رئال سوسیهداد انجام داد و فکر می‌کنم که از ویژگی های مناسب برای رقم زدن تغییرات در مسابقه برخوردار است. دمبله حتی می تواند بعد از تابستان امسال و جدایی احتمالی لیونل مسی نام خود را به عنوان ستاره بارسلونا به ثبت برساند. عثمان دمبله از ویژگی‌های فوتبالی خوبی برخوردار است و می‌تواند با هر دو پا بازی کند. او همچنین از یک شخصیت عالی بهره می‌برد بنابراین فقط باید تمرکز داشته باشد و همه را تحت تاثیر خود قرار دهد."

دیدگاه‌ها