کد خبر : 1731846 | 27 دی 1399 ساعت 22:10 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

آلوارو موراتا: بازی کردن کنار رونالدو آسان است

آلوارو موراتا، مهاجم گلزن یوونتوس به تمجید از خط حمله اینتر پرداخت.

آلوارو موراتا: بازی کردن کنار رونالدو آسان است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فردا شب و در حساس ترین دیدار هفته ایتالیا مهمان اینتر خواهد بود و نتیجه این دیدار احتمالا تاثیر فراوانی در نام قهرمان این فصل خواهد داشت. آلوارو موراتا به تمجید از کریستیانو رونالدو، زوج خود در خط حمله تیم یوونتوس پرداخته و بازی کردن کنار او را آسان توصیف کرد.

 

آلوارو موراتا گفت: "بازی کردن کنار کریستیانو رونالدو آسان است و من مدتهاست که او را می شناسم. رونالدو حتی در شرایط دشوار نیز موفق به زدن گل های فوق العاده ای می شود. من از شکل حرکات رونالدو آگاهی دارم و وظیفه من نیز این است حواس مدافعان حریف را پرت کنم تا شرایط برای او آسان تر شود.

 

1550222

 

خوشحالم در کنار کریستیانو بازی می کنم و جز لذت بردن از آن نمی توانم کاری انجام دهم. ایده بازی کردن کنار رونالدو و پائولو دیبالا در تابستان گذشته من را هیجان زده کرد، این فوق العاده و دیوانه کننده بوده و من این ماجرا را برای فرزندانم تعریف خواهم کرد.

 

رویارویی با خط حمله آماده اینتر؟ روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینز دو بازیکن فوق العاده هستند. لائوتارو شماره 9 عرف نیست و لوکاکو یکی از بهترین مهاجمان جهان است. البته وقتی لوکاکو موفق به گلزنی می شود من ناراحت می شوم، زیرا او در اینتر حضور دارد. لباس لوکاکو را به عنوان یادگاری می گیرم، اما امیدوارم فردا شب او در بهترین شرایط نباشد. ما سعی خواهیم کرد او را متوقف کنیم، حتی اگر این کار آسان نباشد."

دیدگاه‌ها