کد خبر : 1731871 | 28 دی 1399 ساعت 09:33 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

برای خداحافظی با هم‌تیمی‌ها

آخرین حضور اوزیل در تمرین آرسنال

مسوت اوزیل امروز از هم‌تیمی‌هایش در آرسنال خداحافظی می کند.

آخرین حضور اوزیل در تمرین آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل پس از صرف نظر کردن از دریافت بخشی از دستمزدش، با آرسنال برای فسخ قراردادش به توافق رسید. گفته می شود اوزیل از دریافت 8 میلیون یورو از دستمزد هنگفتی که از آرسنال می‌گرفت، چشم پوشیده است.

طبق گزارش‌ها، مسوت اوزیل امروز پس از مدت‌ها غیبت در تمرینات تیم شماره یک آرسنال، با حضور در تمرین توپچی ها از هم‌تیمی هایش خداحافظی می‌کند.

 

اوزیل که از بهار امسال از سوی میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از ترکیب این تیم کنار گذاشته بود، بسیار مایل است که هر چه زودتر دوباره به مسابقات فوتبال باز گردد.

پس از توافق با مدیران آرسنال، اوزیل تا پایان این هفته و پس از نهایی شدن فسخ قرارداش با توپچی‌ها، می تواند به فنرباغچه، تیمی که از کودکی هوادارش بوده، بپیوندد. اوزیل که قراردادش با آرسنال در تابستان به پایان می رسید، موافقت کرده تا با چشم پوشی از بقیه دستمزدش و فسخ قرارداد، دوستانه از توپچی ها جدا شود.

 

1563211

 

اوزیل پس از انتقال از رئال مادرید به آرسنال، در طول هفت سال و نیم حضورش در لندن با این تیم چهار بار برنده FA Cup شد. او پس از امضای قرارداد فعلی‌اش با آرسنال در سال 2018، با دستمزد 400 هزار یورو در هفته تبدیل به گران‌قیمت‌ترین بازیکن آرسنال شد.

 

ستاره آلمانی آرسنال در 254 بازی برای این تیم به میدان رفت و 44 گل و 77 پاس گل را در ترکیب این تیم به نام خود ثبت کرد.

مسوت اوزیل شب گذشته در توییتر خود به زبان ترکی نوشت: "بیا شب و روز کنار هم باشیم" و تلویحا پیوستن خود به فنرباغچه را تایید کرد.

دیدگاه‌ها