کد خبر : 1731881 | 28 دی 1399 ساعت 10:06 | 181.3K بازدید | 8 دیدگاه

درباره گوتیر موومبی، هندبالیست سنگین‌وزن کنگویی

غول پرنده؛ شماره یک ورزش جهان (عکس)

گوتیر موومبی، هندبالیست سنگین‌وزن کنگویی، پس از درخشش در مسابقات قهرمانی جهان هندبال مردان در مصر تبدیل به سوژه داغ شبکه های اجتماعی شده است.

غول پرنده؛ شماره یک ورزش جهان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم هندبال کنگو برای اولین بار در رقابت‌های قهرمانی جهان هندبال به میزبانی مصر شرکت کرده است و هر چند در نخستین بازی خود برابر آرژانتین 28-22 شکست خورد، اما درخشش ستاره سنگین وزن این تیم چشم ها را به خود خیره کرده است.

به رغم نتیجه ناامیدکننده بازی گوتیر موومبی، ستاره 26 ساله کنگو، توانست از 4 حمله خود به دروازه آرژانتین 4 گل بسازد و همچنین نظرها را به هیبت غیرمعمول خود جلب کند.

نخستین سورپرایز بازی کنگو برابر آرژانتین، پیروزی جمهوری کنگو در نیمه اول بازی بود. تیمی که برای اولین بار در مسابقات شرکت می کرد، بهترین تیم آمریکای جنوبی را یک نیمه شکست داده بود!

 

1563058

 

دومین سورپرایز بازی اما درخشش ستاره غولپیکر و 130 کیلویی کنگو بود که هر کاری خواست در زمین کرد. موومبی متولد فرانسه است و در یکی از تیم های هندبال دسته چهار فرانسه بازی می کند.

ستاره غولپیکر کنگو پس از مسابقه گفت: "هیچوقت فکر نمی کردم که در این سطح بازی کنم. ما باید از حضور در اینجا لذت ببریم. ما هیچ چیز برای از دست دادن نداریم پس تمام تلاشمان را می کنیم و همه کارت هایمان را بازی خواهیم کرد."

این بازیکن حدود 130 کیلو وزن و 192 سانتیمتر قد دارد و گفته که "غول" صدایش کنند. پس از درخشش موومبی در بازی برابر آرژانتین کاربران در توییتر به اظهار نظر راجع به ظاهر او پرداختند.

 

1563245

-هیچوقت از روی ظاهر قضاوت نکن. گوتیر موومبی در اولین بازی این تیم در مسابقات قهرمانی جهان هندبال مردان برابر آرژانتین چهار گل زده. آنها در نیمه اول 14-13 جلو بودند!

 

 

1563247

-رفیق من رو ببین چه اوجی گرفته!

 

دیدگاه‌ها