کد خبر : 1731905 | 28 دی 1399 ساعت 13:04 | 40.7K بازدید | 4 دیدگاه

خلیل زاده: مذاکره با مربی سابق اراجیف است!

رئیس هیئت مدیره استقلال اعلام کرد که شایعات مذاکره او با فرهاد مجیدی، اراجیفی بیش نیست.

خلیل زاده: مذاکره با مربی سابق اراجیف است!

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته شایعاتی زیادی در فضای مجازی مطرح شد که یکی از سرمربیان سابق استقلال در حال تلاش برای بازگشت به نیمکت آبی پوشان است و حتی در این زمینه با یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال نیز مذاکراتی داشته است.


در حالیکه به نظر می رسید این شایعات عجیب از واقعیت به دور باشد و باور این مسئله که سرمربی سابق استقلال در حال تلاش برای برکناری فکری از این تیم باشد، حال اسماعیل خلیل زاده که گفته می شد در حال مذاکره با فرد مذکور است، با انتشار یک استوری در صفحه رسمی اینستاگرامش، این مسئله را به کلی تکذیب کرد.


خلیل زاده در ابتدای این استوری نوشته است: «یکسری معلوم الحال اراجیفی را ‎مطرح کردند که بنده با یکی از‏ ‏سرمربیان سابق استقلال مذاکره کرده‌ام، در صورتی که روزهای پنج شنبه و جمعه در گیلان حضور دارم و الآن هم در شمال هستم.»


رئیس هیئت مدیره استقلال نیز یادآور شده است که از همان ابتدای کار، از سرمربی تیمش حمایت کرده و برای این ادعا، اعضای هیئت مدیره باشگاه را به شهادت گرفته است.
خلیل زاده نوشته است: «آقایانی که چنین مزخرفاتی را مطرح می کنند، بدانند حاج محمود فکری همیشه مورد حمایت همه اعضای هیئت مدیره بوده و دوستان هیئت مدیره این موضوع را مدام در رسانه‌ها ‎تکرار می کنند و شهادت می دهند که بنده هم یکی از کسانی هستم که علاقه زیادی به فکری دارم. وقتی من و فکری مطالب افراد معلوم الحال را می بینیم از دور به آنها می‌خندیم.»


رئیس هیئت مدیره آبی پوشان در پایان نیز یادآور شده است به سرمربی تیمش ایمان دارد و اطمینان دارد استقلال با فکری به قهرمانی خواهد رسید. او نوشته است: «ما کاری را با فکری شروع کرده ایم و انشالله با قهرمانی در استقلال به پایان می رسانیم. حاج محمود می داند چقدر برای من عزیز است.»

1563280

دیدگاه‌ها