کد خبر : 1731908 | 28 دی 1399 ساعت 13:16 | 7.6K بازدید | 1 دیدگاه

گواردیولا اهمیتی به دیدار لیورپول و یونایتد نمی‌دهد

منچسترسیتی توانسته خود را به جمع مدعیان لیگ برتر برساند و سرمربی این تیم اهمیتی به دیدار لیوپول و یونایتد نمی دهد.

گواردیولا اهمیتی به دیدار لیورپول و یونایتد نمی‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گواردیولا پس از شروع ضعیف‌شان در لیگ برتر از جمع مدعیان خط خورده بودند اما اکنون با یک بازی کمتر، تنها 4 امتیاز با صدر جدول فاصله دارند.

امروز همه حواس ها به بازی حساس دو تیم لیورپول و منچستریونایتد در آنفیلد است چرا که مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر به مصاف صدرنشین فعلی می‌رود و شور و هیجان زیادی در رابطه با دیدار پر افتخارترین تیم های انگلیس در جریان است.

در واقعیت اما تیم های زیادی هستند که می توانند در یکی از نزدیک ترین و هیجان انگیزترین فصل های لیگ برتر، قهرمان شوند. بین شش تیم بالای جدول تنها شش امتیاز فاصله است و همه تیم ها در مقاطعی از فصل متزلزل ظاهر شده اند.

دز سه فصل گذشته که سیتی و لیورپول قهرمان شدند، فاصله زیادی بین این دو تیم و دیگر رقبا وجود داشت، رقابت با سیتی و لیورپول ممکن نبود و این دو تیم دور از دسترس سایر تیم‌ها بودند. فصل پیش در این مقطع از لیگ، لیورپول 10 امتیاز با تیم دوم جدول اختلاف داشت و دو فصل پیش سیتی با 11 امتیاز فاصله صدرنشین بود.

 

1563282

 

اگر یونایتد در بازی امروز برابر لیورپول برنده نشود، گواردیولا و سیتزین ها در صورت برد در دو بازی بعدی خود، صدرنشین لیگ برتر خواهند شد. در حالی که اغلب کارشناسان فوتبال سرگرم نبرد لیورپول و منچستریونایتد هستند، صدرنشینی سیتی در آینده نزدیک می تواند همه را غافلگیر کند.

گواردیولا اما می گوید از این موضوع که  دیگر رقبا تا این لحظه از تیمش غافل بوده‌اند، به عنوان انگیزه ای برای بازیکنانش استفاده نمی کند.

 

 گواردیولا دراین باره گفت: "من با بازیکنانم در این باره صحبت نکردم، اما فکر می کنم چیزی که تیم را به خود مطمئن کرد و به آنها روحیه مثبتی برای بازی بعدی داد، عملکردشان در بازی اخیر بود.

فکر نمی کنم بازیکنانم از اینکه مردم آنها را مدعی قهرمانی نمی دانند، یا از اینکه لیورپول و منچستریونایتد را بهتر از ما می دانند، عصبانی یا ناراحت باشند.

در حال حاضر موضوع ما نیستیم. موضوع بازی با نیوکاسل است که ما بعد از تساوی با وست بروم خوب بازی کردیم. و وقتی در استمفوردبریج پیروز شدیم هم خوب بازی کردیم. بعد ما به دیدار یونایتد رفتیم و آنجا هم خوب بازی کردیم. در برابر برایتون هم خوب بازی کردیم."

 

1562344

 

شاگردان گواردیولا در هفت بازی گذشته خود در تمام رقابت ها پیروز شده اند و در 14 بازی قبلی خود بدون شکست بوده اند.

 

گواردیولا راجع به  تلاش و کار سخت بازیکنانش برای ارائه بهترین عملکرد ممکن، افزود: "اگر وقتی خوب بازی نمی کنید، رویای این را دارید که صدرنشین لیگ شوید یا در جایگاه بهتری باشید، خب به این رویا دست نمی یابید.

به نظرم این بهترین راه است. احساس می کنم که بازیکنان اکنون در هر بازی متعهدند که کاری که به عهده‌شان است را انجام دهند، کاری که ما برای سالهای زیادی انجام داده ایم. این به ما این اعتماد به نفس را می دهد که به بردن بازی ها ادامه دهیم."

گواردیولا در پاسخ به این سوال که برای سیتی بهتر است لیورپول پیروز شود یا یونایتد، گفت: "کریستال پالاس! تنها چیزی که من می خواهم شکست دادن کریستال پالاس است. صادقانه بگویم به بقیه چیزها اهمیتی نمی دهم!"

دیدگاه‌ها