کد خبر : 1731915 | 28 دی 1399 ساعت 14:15 | 34.7K بازدید | 3 دیدگاه

آرتور ملو:

مقایسه مسی و رونالدو؟ کریس یک لیدر واقعی است

آرتور ملو معتقد است رونالدو درون میدان کاپیتان و رهبری بهتر از لیونل مسی است.

مقایسه مسی و رونالدو؟ کریس یک لیدر واقعی است

به گزارش "ورزش سه"، آرتور ملو تابستان امسال از بارسا با رقم 72 +10 میلیون یورو راهی یوونتوس شد. یوونتوس هم در عوض میرالم پیانیچ را به باشگاه کاتالان واگذار کرد. جدایی ملو از بارسا در نهایت با حرف و حدیث هایی همراه بود. او در حالی به یووه پیوست که هنوز فصل به اتمام نرسیده بود ولی پس از رسمی شدن انتقال، او از فهرست بارسا کنار گذاشته شد و کیکه ستین دیگر به وی میدان نداد تا آرتور هم برای بازی های لیگ قهرمانان حاضر به تمرین با بارسا نشود. 

 

 

1537148

 

 

شروع آرتور در یوونتوس خوب نبود و آندره آ پیرلو سرمربی این باشگاه در یکی دو مصاحبه خود گفت که ستاره برزیلی باید خود را به مرور با سبک بازی یوونتوس وفق دهد. این اتفاق رخ داده و آرتور در بازی ماه گذشته یوونتوس برابر بارسا در نوکمپ خوش درخشید. بازگشت ملو به نوکمپ برای او خوش یمن بود و یووه 0-3 پیروز شد.

 

آرتور که از معدود بازیکنانی است که شانس بازی کنار لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را داشته، اغلب در مصاحبه ها با سوالاتی راجع به مقایسه این دو وفق ستاره روبرو می شود.

 

 

1552679

 

 

او این بار چنین پاسخ داد:« رونالدو برون گراتر از لیونل مسی است. در رختکن و در زمین تمرین او راحت تر با هم تیمی هایش ارتباط برقرار می کند. رونالدو با همه حرف می زند و همیشه سعی در  کمک کردن دارد. او در رختکن یکی از فعال ترین هاست و تقریبا در هر چیزی مشارکت می کند. رونالدو هم مثل مسی حلقه افراد مورد اعتماد خودش را دارد و خوب؛ من چون هم زبان او هستم، خیلی راحت تر با او ارتباط گرفتم. شاید دوستانی نباشیم که به منزل هم برویم ولی رابطه ام با رونالدو خیلی خوب است.»

 

قدرت رهبری مسی و رونالدو:« این مقایسه دشواری است. هر دو می توانند در یک بازی 5 گل بزنند. مسی و رونالدو لیدرهای خوبی هستند ولی انتخاب من رونالدو است چون با او هم تیمی هستم.»

 

 

دیدگاه‌ها