کد خبر : 1731920 | 28 دی 1399 ساعت 14:27 | 38.7K بازدید | 8 دیدگاه

همه مصدومان تراکتور می‌رسند؛

چمنیان: استقلال را سورپرایز می‌کنیم

مربی تراکتور از رسیدن همه مصدومان تیمش به بازی فردا خبر داد.

چمنیان: استقلال را سورپرایز می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور فردا از ساعت 14:30 میزبان استقلال خواهد بود. صحبت های عباس چمنیان، مربی این تیم را در مورد بازی فردا بخوانید:

 

کسب امتیاز مقابل استقلال یک استراتژی مهم است

بدون تردید استقلال یکی از تیم های بزرگ کشورمان با سابقه ای درخشان است. این تیم همواره، تیم قابل احترامی بوده است. در طول این فصل هم با توجه اینکه استقلال همسایه مجاور ما در جدول است، کسب امتیاز مقابل این تیم یک استراتژی مهم برای ماست.

 

در کسب نتیجه به صورت نسبی بد نبودیم

در فاصله نسبتا زیادی که پس از بازی با ذوب آهن تا این بازی داشتیم علاوه بر استراحت و ریکاوری و رسیدگی به آسیب دیدگی بازیکنان، روی نقاط ضعف کار کرده و سعی بر ارتقا دادن کیفیت کارمان داشتیم. چیزی که برای ما خیلی مهم و الویت اصلی مان است، ارائه یک فوتبال باکیفیت و باطراوت در شانس تراکتور و هوادارانش بی شمارش است. کسب نتیجه هم اولویت دوم مان است که تا این جای کار به طور نسبی بد نبوده ایم ولی امیدواریم که بازی به بازی بهتر شده و تا پایان نیم فصل علاوه بر اینکه جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم، بتوانیم برای نیم فصل دوم آماده شویم.

 

برای هر بازی یک سورپرایژ فنی داریم

تیم استقلال را کامل ارزیابی کرده ایم. طبیعی است که این ارزیابی بر اساس تعداد بازی های انجام شده در لیگ، در مورد تیم ما هم صورت گرفته است. سعی می کنیم که برای هر بازی علاوه بر داشته های قبلی مان یک استراتژی و سورپرایز فنی هم داشته باشیم. این به ما در کسب نتیجه کمک می کند.

 

همه مصدومانمان به استقلال می رسند

خوشبختانه بازیکنان آسیب دیده مان رسیده اند. فکر می کنم که بتوانیم از حداکثر نفراتمان استفاده کنیم و این بازی را که در آن میزبان هستیم را با کیفیت کار کنیم. اشکان دژاگه آخرین نفری بود که مصدومیتش برطرف و به جمع ما اضافه شد، احسان حاج صفی هم همینطور مشکلی برای همراهی تیم ندارد.

 

تکلیف ما برای عقب نماندن از جدول بیشتر شده است

بخشی از تیم استقلال برای ما بسیار مورد توجه است و سعی کردیم برنامه های تاکتیکی مان در خلال این مدت را روی نقاط قوت تیم و استفاده از نقاط ضعف آنها بگذاریم. این می تواند یک پوئن مثبت برای ما باشد. با توجه به نتایجی که در فاصله بین بازی مان با ذوب آهن و استقلال رقم خورد، تکلیف ما برای عقب نماندن از جدول بیشتر شده و باید با کسب حداکثر امتیاز و نمایشی خوب و دلپذیر بتوانیم خودمان را در بالای جدول حفظ کنیم.

 

یکی از استراتژی های تراکتور احترام به دوار است

یکی از استراتژی های تراکتور احترام به داوران بوده است. آقای بیژن حیدری از داوران خوب ماست و فکر می کنم با توجه به توانایی و تجربه ایشان و هدف دو تیم برای ارائه بازی جوانمردانه، امیدوارم بدون هیچ مشکلی به هدف مان که کسب سه امتیاز است برسیم.

 

دیدگاه‌ها