کد خبر : 1731922 | 28 دی 1399 ساعت 14:34 | 12.4K بازدید | 1 دیدگاه

مربی ایرانی یک سال دیگر در زاگرب ماندنی شد

دورخیز یوسف کرمی برای سرمربیگری کرواسی

قهرمان سابق تکواندوی ایران گفته با وجود پیشنهادات جدید تصمیم گرفته یک سال دیگر در کرواسی بماند.

دورخیز یوسف کرمی برای سرمربیگری کرواسی

به گزارش "ورزش سه"، یوسف کرمی، دارنده مدال برنز المپیک آتن که جزو قهرمانان نامدار تکواندوی ایران در چند دهه اخیر به حساب می آید، از سال گذشته تصمیم گرفت لژیونر شود و مربیگری یک باشگاه در کرواسی را برعهده بگیرد. کرمی بعد از یک سال حضور در باشگاه «یاسرب» کرواسی حالا خبر از تمدید قرارداد خود داده است.


قهرمان سابق تکواندوی ایران در این باره به خبرگزاری صداوسیما گفت: خودم خواستم که قراردادم یک ساله تمدید شود، چون ممکن است پیشنهاد سرمربیگری ملی داشته باشم. هم اکنون برای سرمربیگری در تیم ملی تکواندو تونس و یک باشگاه چینی پیشنهاد دارم اما قراردادم را با تیم یاسرب تمدید کرده ام و دوست دارم، اتفاقات بهتری برایم رقم بخورد و بتوانم سرمربی تیم ملی این کشور را برعهده بگیرم.


یوسف کرمی که سرمربیگری در تیم ملی تکواندوی کرواسی را نشانه گرفته و این روزها نیز به واسطه حضورش در ایران در حاشیه مسابقات لیگ برتر تکواندو حاضر شده، درباره وضعیت خود در زاگراب افزود: این باشگاه حرفه ای است و هشت بازیکن نونهال، نوجوان و بزرگسال دارد که توانایی بالایی برای یادگیری دارند. برنامه های خوبی برای آنها دارم که امیدوارم عملی شود. با توجه به شرایط موجود کرونا کار کردن سخت شده است، اما طبق برنامه پیش می رویم و امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده رخ دهد.

دیدگاه‌ها