کد خبر : 1731926 | 28 دی 1399 ساعت 15:25 | 34K بازدید | 1 دیدگاه

دستمزدها به تعویق افتاد

اینتر زیر خط فقر؛ پول نیست تا به رئال بدهند

باشگاه اینتر این روزها شرایط مالی بسیار بد و عجیبی را سپری می کند.

اینتر زیر خط فقر؛ پول نیست تا به رئال بدهند

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان در هفته های اخیر درون زمین فوتبال نتایج تقریبا خوبی گرفته و با قرار گرفتن در رده دوم سری آ همچنان از شانس های قهرمانی محسوب می شود ولی درون باشگاه، شرایط اصلا خوب نیست.

اینتر یکی از باشگاه های بدهکار و مقروض فوتبال اروپاست و در نتیجه پاندمی کرونا یکی از بدترین روزهای تاریخ خود از لحاظ مالی را سپری می کند. 

 

 

1561201

 

 

امروز نشریه لا رپوبلیکا گزارش داد که باشگاه اینتر که تخت مالکیت سانینگ چین قرار دارد، در حال مذاکره با گروه سرمایه گذاری " BC Partners" برای واگذاری است و در این شرایط بازیکنان تاکنون نتوانسته اند دستمزد خود را دریافت کنند و باشگاه وعده داده تا قبل از 16 فوریه دستمزد ماه های جولای و آگوست را پرداخت کند. همان زمان نیز برای دستمزد ماه های نوامبر و دسامبر مذاکره خواهند کرد. بازیکنان اخیرا در مورد تاخیر در پرداخت دستمزدها با سران باشگاه جلسه ای نیز داشتند.

 

 

1563298

 

 

اینتر حتی نتوانسته قسط اول مربوط به خرید اشرف حکیمی را به رئال مادرید پرداخت کند. اینتر متعهد شده بود که تا پایان ماه گذشته، 10 میلیون یورو قسط اول خرید 40 میلیون یوریی اشرف را پرداخت کند اما در نهایت از باشگاه رئال تا 30 مارس مهلت گرفت.

 

دیدگاه‌ها