کد خبر : 1731934 | 28 دی 1399 ساعت 17:23 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

کومان تایید کرد

پاسخ منفی بارسلونا به درخواست جدایی گلر ناراضی

نتو گلر برزیلی بارسا تقاضای جدایی در انتقالات زمستانی را مطرح کرده بود که با پاسخ رد مواجه شد.

پاسخ منفی بارسلونا به درخواست جدایی گلر ناراضی

به گزارش "ورزش سه"، نتو گلر برزیلی تابستان 2019 با یاسپر سیله سن معاوضه شد. نتو از والنسیا به بارسا پیوست و ذخیره هلندی تراشتگن نیز از بارسا به والنسیا منتقل شد. اوضاع البته برای هیچکدام خوب پیش نرفت.

نتو در بارسا به ندرت توانسته جایی در ترکیب ثابت پیدا کند و مشخص بود که با وجود تراشتگن، فرصت چندانی به او نخواهد رسید. اتفاقی که سبب شده تا نتو از طریق ایجنتش به سران بارسا درخواست جدایی در انتقالات زمستانی را بدهد اما پاسخ منفی بود.

 

 

1560313

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا که در نشست خبری بازی فینال سوپرکاپ برابر بیلبائو شرکت کرده بود، در مورد جدایی نتو گفت:« قبلا گفته بودم که برخی بازیکنان جوان تیم که کمتر بازی می کنند، بهتر است قرضی راهی باشگاهی دیگر شوند تا شانس بیشتری برای بازی داشته باشند اما قضیه نتو متفاوت است. بله؛ مدیر برنامه های او از باشگاه تقاضای جدایی کرده بود اما پاسخ مان منفی بود.

او برای ما یک دروازه بان مهم است و نمی خواهیم در پستی مثل دروازه بانی، وضعیت مان متزلزل شود. تراشتگن باید یک ذخیره مطمئن داشته باشد و نتو پاسخ انتظارات مان را داده است.»

 

 

1563314

 

 

نتو در ابتدای فصل به دلیل جراحی تراشتگن چندین بازی در ترکیب ثابت بارسا قرار گرفت ولی با بازگشت گلر آلمانی به نیمکت تبعید شد. انتظار می رود او در بازی یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری بتواند بار دیگر در ترکیب فیکس بارسا قرار بگیرد. اینیاکی پنیا و آرنائو پناس دیگر دروازه بان های بارسا هستند.

 

دیدگاه‌ها