کد خبر : 1731940 | 28 دی 1399 ساعت 16:02 | 25.7K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش میرر

شرایط عجیب سیتی برای تمدید قرارداد با آگوئرو

بعید به نظر می رسد که سرخیو اگوئرو حاضر به پذیرش شروط سیتی برای تمدید قرارداد شود.

شرایط عجیب سیتی برای تمدید قرارداد با آگوئرو

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد سرخیو آگوئرو، بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچسترسیتی با این تیم در پایان فصل به اتمام می رسد و هنوز توافق برای تمدید قرارداد انجام نشده است.

 

 

1541927

 

 

پپ گواردیولا چندی قبل ماندن این بازیکن در رختکن سیتی را منوط به عملکرد او در ادامه فصل دانست، اما سرخیو آگوئرو اغلب بازی های این فصل را به علت مصدومیت از دست داده و بعید است سال آینده نیز شاهد حضور او در ترکیب سیتیزن ها باشیم.

 

طبق ادعای میرر، سیتی معتقد است آگوئرو باید ثابت کند که از لحاظ بدنی 100 درصد آماده است تا به وی پیشنهد تمدید قرارداد جدید ارائه شود. این در حالی است که ستاره آرژانتینی اغلب با مصدومیت های مختلف در ماه های اخیر روبرو بوده و تقریبا حضور تاثیرگذاری در فصل جاری نداشته است. اخیرا هم به دلیل تماس با یک مبتلای به کرونا مجبور شده بود به قرنطینه برود.

 

 

1449154

 

 

طبق این گزارش، در قرارداد جدیدی که به آگوئرو پیشنهاد خواهد شد، دستمزد او نصف دستمزدی خواهد بود که اکنون دریافت می کند. همه شواهد از این قرارند که آگوئرو در پایان فصل با رد پیشنهاد تمدید راهی تیمی دیگر خواهد شد. پی اس جی جدی ترین گزینه است ضمن اینکه گزینه بارسلونا هم روی میز است.

 

دیدگاه‌ها