کد خبر : 1731953 | 28 دی 1399 ساعت 17:32 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

بزرگترین اشتباهم رفتن به پیکان بود

شریفی: برای اتفاقات بزرگتر به سومقاییت برگشتم

مهاجم سابق پرسپولیس بعد جدایی از پیکان بار دیگر به لیگ برتر کشور آذربایجان و تیم سابقش پیوست.

 شریفی: برای اتفاقات بزرگتر به سومقاییت برگشتم 

به گزارش ورزش 3، مهدی شریفی، مهاجم سابق پرسپولیس بعد از بازگشت به ایران به پیکان پیوست و به واسطه عدم توافق با این تیم خیلی زود جدا و دوباره به لیگ برتر آذربایجان و سومقاییت پیوست. مهدی شریفی در این خصوص بابت علت جدایی اش از پیکان گفت: یکسی مشکلات بود اما نمی خواهم زیاد به آن بپردازم. بعد از این ITC من به مشکل خورد و با بالا گرفتن کرونا یکسری مسائل بابت بحث مالی پیش آمد که این موضوع اختلافات را بیشتر کرد و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که قطع همکاری کنیم. 


وی ادامه داد: بزرگترین اشتباه من این بود که وقتی از آذربایجان برگشتم و به فوتبال ایران آمدم به پیکان پیوستم. من در لیگ این کشور شرایط خوب مالی، فوتبالی و شخصیتی مناسبی داشتم اما خیلی زود متوجه این اشتباه شدم و با یک پیشنهاد بهتر دوباره به سومقاییت برگشتم. 


مهدی شریفی که حالا در بازگشت به فوتبال آذربایجان و سومقاییت این بار به جای پیمان بابایی، در کنار علی قربانی کار خواهد کرد که عملکرد خوبش باعث شده به تیم ملی این کشور هم دعوت شود، در این خصوص گفت: واقعا جای خوشحالی دارد که علی قربانی در اینجا توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و متوجه شرایط خوب فوتبال این کشور شد. 


وی ادامه داد: همراه با من حالا حجت حق وردی هم در این تیم حضور دارد که این مساله کمک می کند تیمی قوی تر داشته باشید. هدف ما این فصل کسب سهمیه اروپاست و امیدوارم شرایط برای رسیدن به این هدف مناسب باشد. 


شریفی گفت: من یک مقدار به خاطر شرایطی که در پیکان داشتم از نظر بدنی نیاز به زمان دارم تا اتفاقات این فصل را فراموش کنم چون خیلی من را اذیت کردند. کیفیت بازیکنان ایرانی سومقاییت خوب است و قطعا بودن چند همزبان در یک تیم به ارتقای سطح بازیکنان کمک خواهد کرد.  


مهاجم سومقاییت در مورد اینکه چقدر امیدوار است مثل دفعه قبل شرایط خوبی در این تیم از حیث گلزنی داشته باشد، گفت: به سومقاییت برگشتم تا اتفاقات بهتری برایم رقم بخورد و امیدوارم با لطف خداوند این اتفاق برایم بیفتد. من دفعه قبل وقتی به این تیم آمد که از پرسپولیس جدا شده بودم و از نظر بدنی شرایطی کاملا خوب داشتم اما حالا شرایط متفاوت است. با توجه به اتفاقاتی که در پیکان برایم افتاد باید بیشتر کار کنم تا به شرایط ایده آل خودم برسیم و با هماهنگی بیشتر با تیم بتوانیم برای رسیدن به سهمیه اروپا تلاش کنیم.  


شریفی در مورد حضور بازیکنان ایرانی در لیگ های اروپایی گفت: شما اگر نگاهی به عملکرد بازیکنانی ایرانی داشته باشید متوجه این مساله می  شوید که به هر کشوری که رفتند عملکرد خوبی داشتند چون استعداد زیاد داریم. متاسفانه این استعدادها در ایران به خوبی دیده نمی شوند.  


وی افزود: فصل گذشته من و پیمان عملکرد خوبی داشتیم و شرایط مناسب بود و قطعا بازیکنان ایرانی که هم اکنون در این تیم هستند، این موضوع را تایید می کنند. بازیکنان ایرانی این امکان را دارند که از لیگ این کشور به تیم های بزرگ تر بروند و افتخار آفرینی داشته باشند. 


شریفی ادامه داد: قطعا این موضوع به عملکرد خوب بازیکنان ما بستگی دارد که اگر شرایط خوب باشد به بهترین شکل امکان نمایش استعدادهای خودشان را دارند. امیدوارم این راه هرچه بیشتر باز شود تا بازیکنان ایرانی به خصوص جوانان ما بتوانند به بهترین شکل در لیگ کشورهای مختلف خودشان را نشان دهند.

دیدگاه‌ها