کد خبر : 1731954 | 28 دی 1399 ساعت 17:45 | 46.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تلگراف:

250 میلیون یورو برای رضایت پپ؛ لوکاکو می آید و.....

منچسترسیتی هزینه ای هنگفت برای تقویت خود در حمله، دفاع و خط میانی در نظر گرفته است.

250 میلیون یورو برای رضایت پپ؛ لوکاکو می آید و.....

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی تابستان گذشته مثل بسیاری از باشگاه های بزرگ نتوانست خریدهای گران قیمت و بزرگ زیادی انجام دهد با این حال همچنان تیمی برای ماندن در کورس قهرمانی لیگ برتر در اختیار دارد و امسال هم یکی از شانس های اصلی فتح جام محسوب می شود.

سیتیزن ها اما برای تابستان بعد و پس از بهتر شدن شرایط اقتصادی، برنامه های ویژه ای دارند.

 

 

1559196

 

 

طبق ادعای نشریه تلگراف، سران سیتی 250 میلیون یورو بودجه برای نقل و انتقالات تابستانی 2021در نظر گرفته اند. آنها با این پول قصد جذب یک مهاجم نوک، یک هافبک دفاعی و یک دفاع چپ خوب و باکیفیت را دارند.

پپ گواردیولا سرمربی سیتی از حالا می داند که برای خط حمله چه مهاجمی می خواهد. انتخاب او روملو لوکاکو است. ستاره بلژیکی اینتر که سابقه بازی در لیگ برتر برای چلسی، اورتون و منچستریونایتد را دارد و یک سال و نیم پیش تصمیم گرفت به اینتر ملحق شود. او اکنون یکی از ستاره های تعیین کننده فوتبال ایتالیا محسوب می شود.

 

 

1550309

 

 

با جدایی قریب الوقوع سرخیو آگوئرو که قراردادش پایان فصل تمام می شود، علاوه بر لوکاکو نام هایی چون داروین نونیز و ارلینگ هالند نیز مطرح هستند.

با جدایی قطعی اریک گارسیا که به بارسا خواهد رفت و نیز فرناندینیو، سیتی قطعا نیاز به تقویت خود در خط دفاعی و میانی خواهد داشت و باید دید چه بازیکنانی را جانشین خواهد کرد.

 

 

دیدگاه‌ها