کد خبر : 1731959 | 28 دی 1399 ساعت 17:59 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی: نساجی را به جایگاه واقعی‌اش می‌رسانیم

سرمربی باتجربه و جدید تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید به کمک ظرفیت‌های زیاد این تیم، نساجی را به جایگاه حقیقی‌اش خواهیم رساند.

جلالی: نساجی را به جایگاه واقعی‌اش می‌رسانیم

به گزارش "ورزش سه"، درنهایت نتایج ضعیف نساجی مازندران طی هفته‌های اخیر باعث شد تا صبر مالک این تیم تمام شود و روز گذشته مجید جلالی سرمربی خوش‌نام فوتبال ایران را برای دومین مرتبه به‌عنوان سرمربی نساجی انتخاب کند.


امروز پس از انجام معارفه و پشت سر گذاشتن اولین جلسه تمرینی با جلالی گفتگوی کوتاهی را انجام دادیم که آن را می‌خوانیم:


 *آقای جلالی در وهله اول ورود شما را به لیگ برتر به‌عنوان سرمربی نساجی تبریک می‌گوییم. لطفاً بفرمایید شرایط تیم را پس از اولین جلسه تمرینی چطور دیدید؟
جلالی: همان‌طور که گفتید من اولین جلسه تمرین را برگزار کردم و در این مدت کوتاه من بچه‌ها را خیلی بااراده دیدم و تمرین بسیار شادابی را پشت سر گذاشتیم. اما درعین‌حال همه می‌دانیم که مشکلاتی وجود دارد که به امید خدا و با همدلی و همراهی همه انشاء الله این مشکلات را از سر راه برمی‌داریم و نساجی به آن جایگاهی می‌رسد که همه از آن انتظار دارند. من خوشحالم که اینجا هستم چراکه می‌دانم این تیم تا چه حد برای مردم مازندران اهمیت دارد و چقدر این تیم را دوست دارند و با آن زندگی می‌کنند. من همه این موارد را در دوره اول حضورم در نساجی به‌واقع لمس کردم، بنابراین درکشان می‌کنم و به همه هواداران نساجی اطمینان می‌دهم که هر کاری که از دستمان بر می‌آید در طبق اخلاص می‌گذاریم تا بتوانیم همه آن‌ها را خوشحال کنیم.


*به نظرمی رسد تیم ازلحاظ روحی آسیب زیادی دیده است، این شما برنامه خاصی برای افزایش روحیه تیم در فاصله تنها چند روز تا دیدار مقابل شهرخودرو دارید؟
جلالی: الآن واقعاً راجع به این مسئله نمی‌توانم صحبت خاصی کنم، چون‌که تازه به تیم وارد شدم. امروز تمرین یک‌ساعته‌ای را انجام دادیم و این موارد لازمه آن است که من یک مقدار کارکنم تا از شرایط تیم آگاهی بیشتری به دست بیاورم.


 *به‌عنوان آخرین سؤال می‌دانستیم که دیر یا زود بالاخره پایتان به لیگ باز می‌شود و اینکه با توجه به همین امر می‌خواهیم بدانیم که تا چه حد ظرفیت استان مازندران در انتخاب شما تأثیرگذار بود؟
جلالی: اینجا باید بگویم که من حداقل از یک تیم دیگر پیشنهاد داشتم. اما نساجی را به این جهت انتخاب کردم که قبلاً اینجا بودم و به ظرفیت‌هایش کاملاً آگاهم. به‌هرحال همین حسی که مردم نسبت به این تیم دارند خودش یک پتانسیل بی‌نظیری است و ما باید کاری کنیم که همه بازیکنان این حس را درک کنند و امیدوارم بتوانم در آینده در این تیم منشأ خدمت باشم.

دیدگاه‌ها