کد خبر : 1731963 | 28 دی 1399 ساعت 18:45 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

فیلیپه لوئیس:

سیمئونه را از لحاظ شخصیتی قبول ندارم

مدافع چپ برزیلی سابق اتلتیکو سیمئونه را از لحاظ فنی ستایش کرد ولی او را مربی مغروری می داند.

سیمئونه را از لحاظ شخصیتی قبول ندارم

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپه لوئیس سال ها مدافع چپ ثابت اتلتیکو بود اما تابستان 2019 ترجیح داد به برزیل بازگشته و برای فلامینگو بازی کند. طبق گفته خودش، او فصل قبل زیر نظر ژرژ ژسوس بیشتر از دوران حضورش در اتلتیکو از فوتبال لذت برد.لوئیس هرگز با دیه گو سیمئونه مشکلی نداشت و حتی پس از حضور ناموفق در چلسی، با رضایت ال چولو به اتلتیکو بازگشت و جایگاهش را نیز پس گرفت؛ولی او سیمئونه را از لحاظ شخصیتی بهترین نمی داند.

 

 

1328626

 

 

لوئیس در مورد ابعاد شخصیتی سیمئونه گفت:« سیمئونه از لحاظ فنی مربی قابل احترام و بزرگی است و همیشه  حتی در تمرینات بهترین ها را از بازیکنانش می خواهد اما وقتی صحبت از نوع رفتار با بازیکنان و اطرافیان باشد، سیمئونه چندان خوب نیست. برای او ایجاد روابط با بازیکنان آسان نیست. برای درک ویژگی های شخصیتی بازیکنانش تلاش می کند اما بسیار مغرور است. 

 

 

1558376

 

 

فصل جاری اتفاقاتی مثل شوت کردن بطری آب توسط ژوائو فلیکس و یا عصبانیت سوارز از تعویض در اتلتیکو مادرید رخ داده است. در واقع باید بگویم که سیمئونه با بعضی از بازیکنانش رابطه دوستانه ای دارد اما با بقیه حرفه ای عمل می کند.

شاید فکر کنید که او با همه رابطه خوبی دارد اما این گونه نیست. در موارد خاصی او می تواند حتی با بازیکنانش دعوا کند. از لحاظ روابط شخصی، نمی توانم او را بهترین بدانم.»

دیدگاه‌ها