کد خبر : 1731979 | 28 دی 1399 ساعت 19:55 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن۲ - ۱ فرایبورگ؛ برد دشوار برای حفظ صدرنشینی

بایرن مونیخ در یک بازی سخت و دشوار با نتیجه ۲-۱ از سد فرایبورگ عبور کرد.

بایرن۲ - ۱ فرایبورگ؛ برد دشوار برای حفظ صدرنشینی

به گزارش "ورزش سه", بایرن مونیخ بعد از شکست نا باورانه هفته گذشته مقابل هولشتاین کیل و حذف از رقابت‌های جام حذفی آلمان، امروز از سری مسابقات هفته شانزدهم بوندسلیگا میزبان فرایبورگ بود که در نهایت این بازی با نتیجه ۲-۱ به سود تیم میزبان تمام شد.

 

بایرن مونیخ کار را بسیار هجومی آغاز کرد و توانست در همان آغاز بازی به گل اول دست پیدا کند. در دقیقه 7 همکاری عالی بازیکنان بایرن و پاس فوق العاده توماس مولر به ثبت گل اول این تیم توسط رابرت لواندوفسکی همراه بود تا نتیجه در همان ابتدا 1-0 شود.

 

 

1563395

 

 

بعد از به ثمر رسیدن گل بایرن مونیخ فرایبورگ کمی بهتر عمل کرد و حتی می توانست روی یک صحنه به گل نیز دست پیدا کند اما با بدشانسی مواجه شد تا بازی با همان نتیجه به سود بایرن مونیخ دنبال شود.

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد بایرن‌مونیخ می توانست توسط لئون گورتزکا به گل دوم دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن با بی‌دقتی به بیرون رفت تا بازی تا پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان یک گل به سود باواریایی‌ها تمام شود.

 

 

1563393

 

 

بایرن مونیخ توانست در همان دقایق آغازین نیمه دوم باز هم توسط رابرت لواندوفسکی به گل دست پیدا کند اما ضربه این ستاره لهستانی به تیر دروازه برخورد کرد تا تغییری در نتیجه حاصل نشود.

 

برخلاف جریان بازی این فرایبورگ بود که توانست در دقیقه 62 گل تساوی را وارد دروازه بایرن مونیخ کند. ارسال کرنر بازیکنان این تیم در دهانه دروازه روی یک کش و قوس به نیلز پترسن رسید و این بازیکن نیز موفق شد با ضربه ای تمام کننده دروازه مانوئل نویر را باز کند.

 

 

1563391

 

 

در ادامه تیم هانسی فلیک حلقه محاصره را روی دروازه فرایبورگ تنگ و تنگ تر کرد تا اینکه در دقیقه 74 به گل دوم دست یافت. ارسال کینگزلی کومان به روی دروازه با اثرگذاری لروی سانه همراه بود، سپس توپ به توماس مولر رسید و این بازیکن با ضربه ای ماهرانه نتیجه را 2-1 کرد.

 

 

1563390

 

 

در حالی که بازی با لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد فرایبورگ می‌تواند به گل تساوی دست پیدا کند تا یک شرکت دیگر به بایرن وارد شود اما ضربه بازیکن این تیم وارد دروازه شد تا مسابقه با نتیجه 2-1 تمام شود و تیم هانسی فلیک به سه امتیاز بسیار مهم دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها