کد خبر : 1731983 | 28 دی 1399 ساعت 20:20 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره انگلیسی و اصرار برای انتقال به پاری سن ژرمن

فابریتزیو رومانو مدعی شد دله آلی اصرار دارد که از تاتنهام جدا شده و به پاری‌سن‌ژرمن نقل مکان کند.

ستاره انگلیسی و اصرار برای انتقال به پاری سن ژرمن

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تا همین یکی دو فصل پیش دله آلی مهره‌ای اصلی در ترکیب تاتنهامی ها به حساب می آمد اما به یک باره و بعد از انتخاب ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی جدید این تیم اوضاع برای ستاره انگلیسی نیز به شکل عجیب و غریبی تغییر کرد و او طی ماه‌های گذشته یک نیمکت‌نشین محض بوده است.

 

در این بین طی روزهای گذشته شایعات در مورد آینده دله آلی به اوج خود رسیده و گفته می شود که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن مهم ترین مشتری این بازیکن محسوب می شود. در واقع بعد از نشستن مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت تیم فرانسوی، این بحث به شکل جدی تری مطرح شد و حتی به نظر می رسد که PSG مذاکرات اولیه خود را نیز برای این انتقال آغاز کرده است.

 

 

1563406

 

 

از طرف دیگر گفته می شود که باشگاه تاتنهام تمایل چندانی به فروش ستاره انگلیسی ندارد و معتقد است که او می‌تواند در ادامه خودش را به ترکیب اصلی تیم ژوزه مورینیو برساند. در همین ارتباط فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح اسکای اسپورتس مدعی شده که دله آلی به شدت خواهان جدایی از تاتنهام است و درخواست خود را به سران باشگاه لندنی نیز ارائه داده است چرا که او می‌خواهد در پاری سن ژرمن و زیر نظر پوچتینو به کارش ادامه دهد.

 

گفتنی است دله آلی در لیست تاتنهام برای دیدار امروز برابر شفیلد یونایتد نیز قرار تا شایعات درباره او به اوج خود برسد.

دیدگاه‌ها