کد خبر : 1731995 | 28 دی 1399 ساعت 22:00 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

فلیک: امروز از همان ابتدا شجاعانه عمل کردیم

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ از عملکرد شاگردانش در دیدار امروز برابر فرایبورگ تمجید کرد.

فلیک: امروز از همان ابتدا شجاعانه عمل کردیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ بعد از حذف باورنکردنی از رقابت های جام حذفی آلمان، امروز در چهارچوب رقابت های بوندسلیگا میزبان فرایبورگ بود و در پایان یک بازی دشوار و نفسگیر موفق شد حریف خود را با نتیجه 2-1 شکست دهد تا علاوه بر کسب سه امتیاز، جایگاه خود را در جدول مسابقات تثبیت کرده باشد.

 

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ، در پایان بازی گفت: " ما امروز هرگز کار آسانی پیش رو نداشتیم اما از همان ابتدا احساس کردم که تیم با شجاعت کامل پا به مسابقه گذاشته است. گل اول رابرت لواندوفسکی بسیار خوب بود و من از آن راضی بودم اما بعد از آن ما می‌توانستیم فاصله را به دو گل افزایش دهیم؛ موضوعی که می‌توانست باعث شود شرایط بازی تغییر کند."

 

 

1563448

 

 

با توجه به مصدومیت سرژ گنابری در نیمه اول بازی امروز، هانسی فلیک لروی سانه را به زمین مسابقه فرستاد. او درباره عملکرد ستاره آلمانی نیز گفت: " من دوست ندارم به شکل جداگانه در مورد بازیکنان صحبت کنم اما او امروز خوب عمل کرد. لروی کارهایی انجام داد که تیم انتظارش را دارد. او امروز ثابت کرد که همواره می تواند گل بزند و پاس گل بدهد."

 

همچنین هانسی فلیک تایید کرد که مصدومیت سرژ گنابری، ستاره آلمانی بایرن مونیخ خیلی جدی نیست و او احتمالا به زودی باز خواهد گشت.

 

 

1563447

دیدگاه‌ها