کد خبر : 1731998 | 28 دی 1399 ساعت 22:07 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

کالیدو کولیبالی:

غلبه بر یووه در سوپرجام؟ این بازی ۵۰-۵۰ است

کالیدو کولیبالی، مدافع سنگاری ناپولی می‌گوید این تیم با هدف پیروزی در دیدار سوپرجام ایتالیا رودرروی یوونتوس قرار خواهد گرفت.

غلبه بر یووه در سوپرجام؟ این بازی ۵۰-۵۰ است

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی با ارائه نمایش فوق العاده در بازی امروز مقابل فیورنتینا موفق شد با نتیجه 6-0 به پیروزی دست پیدا کند تا یک خط و نشان جدی برای حریف چهارشنبه شب خود در سوپر جام ایتالیا یعنی یوونتوس کشیده باشد؛ در واقع به نظر می‌رسد که شاگردان جنارو گتوزو در بهترین فرم خود هستند و بیانکونری کار دشواری مقابل آنها خواهد داشت.

 

کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی ناپولی درباره دیدار چهارشنبه شب برابر یوونتوس گفت: " من فقط انتظار پیروزی دارم.  ما می دانیم که این یک مسابقه دشوار خواهد بود. یوونتوس در یک لحظه خوب قرار دارد و تیم بزرگی است.  ما به ذهنیت مناسبی نیاز خواهیم داشت. این بازی 50-50 است اما در عین حال ما همه تلاش خود را برای پیروزی انجام خواهیم داد."

 

 

1563450

 

 

کولیبالی همچنین در رابطه با پیروزی پرگل ناپولی در دیدار امشب برابر فیورنتینا گفت: " این یک بازی دشوار به حساب می‌آمد اما ما عملکرد خوبی از خود ارائه دادیم. پیروزی مهمی بود و ما از عملکرد خود راضی هستیم اما باید روی ذهنیت مان بیشتر کار کنیم.

 

این بازی خوبی بود اما باید تمرکزمان را حفظ کنیم. با وجود همه اینها در حال حاضر از کسب سه امتیاز بسیار خوشحال هستیم."

دیدگاه‌ها