کد خبر : 1732006 | 28 دی 1399 ساعت 23:47 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

ژروم بواتنگ:

قرار نیست بایرن مونیخ همیشه قشنگ بازی کند!

ژروم بواتنگ، مدافع باتجربه بایرن مونیخ کسب پیروزی مقابل فرایبورگ را دشوار توصیف کرد.

قرار نیست بایرن مونیخ همیشه قشنگ بازی کند!


به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ بعد از کسب چند نتیجه نه چندان خوب، امروز موفق به کسب پیروزی 1-2 برابر فرایبورگ شده و اوصاع خود را در جدول بهبود بخشید. ژروم بواتنگ در پایان این دیدار مدعی شد قرار نیست بایرن مونیخ همیشه عملکرد فوق العاده ای ارائه دهد و در نهایت کسب سه امتیاز اولویت اصلی این تیم خواهد بود.

 

1535280

 

ژروم بواتنگ گفت: "پیروزی در بازی امروز کار آسانی نبود، زیرا فریبرگ حریف دشواری است و تیم های دیگری نیز که با آنها روبرو بشوند متوجه چنین چیزی خواهند شد. بیشتر اوقات گل ها مانند گلی که امروز دریافت کردیم بعد از کرنرهای غیرضروری اتفاق می افتد، بنابراین ما باید عملکرد بهتری داشته باشیم. اما مهم این بود که در جریان بازی بازگشته و پیروز شویم.

 

کسب این پیروزی دشوار بود و ما می توانیم در کل از نتیجه راضی باشیم. ما باید سبک بازی خود را بهبود ببخشیم. در پایان بازی شرایط کنی دشوار شد، اما خود ما مقصر بودیم، زیرا چندین فرصت فوق العاده داشتیم و می توانستیم کار حریف را تمام کنیم. نباید بهانه بگیریم و شرایط آسان نیست. نمی توان همیشه نمایش فوق العاده ای ارائه داد و ما نیز همیشه چنین چیزی نمی خواهیم، زیرا در نهایت کسب پیروزی مهم ترین مسئله است."

دیدگاه‌ها