کد خبر : 1732031 | 29 دی 1399 ساعت 08:35 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

مسابقات برگزار شود شانس کسب سهمیه داریم

باقری: برگزاری لیگ روی رکوردها تاثیر دارد

ملی‌پوش تفنگ ایران گفت: اگر مسابقات کسب سهمیه المپیک برگزار شود ما شانس حضور در توکیو را خواهیم داشت.

باقری: برگزاری لیگ روی رکوردها تاثیر دارد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، حسین باقری در خصوص وضعیت تمریناتش برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: از نظر رکوردی اوضاع خوبی دارم. در مسابقات آزاد و همینطور لیگ شرکت کردم که در مسابقات آزاد دوم شدم و در دو هفته لیگ عنوان قهرمانی را کسب کردم.

وی افزود: زمانی که به خاطر کرونا در اردوهای ملی وقفه افتاد من بدنسازی کار کردم و تمرینات تیراندازی کمتری داشتم اما با توجه به تمرینات بدنسازی نتیجه خوبی گرفتم. چیزی که ما در حال حاضر نیاز داریم مسابقه است که در داخل کشور راه افتاده و ما در آن شرکت کرده‌ایم اما موضوعی که باقی می‌ماند مسابقات خارج از کشور است که معلوم نیست برگزار شود یا خیر.



ملی‌پوش تفنگ ایران درباره تاثیر برگزاری مسابقات لیگ و آزاد در رکورد تیراندازان عنوان کرد: اینکه مسابقات برگزار شد بسیار خوب است و همین تاثیر خود را در رکوردها خواهد گذاشت.

باقری درباره اینکه مشکل فشنگ سالهاست برای تیراندازان مطرح شده آیا در این شرایط این موضوع ورزشکاران را آزار نمی‌دهد، خاطرنشان کرد: من خفیف کار نمی‌کنم اما شنیده‌ام فدراسیون مقداری فشنگ تهیه کرده و اوضاع کمی بهتر شده است اما اگر این فشنگ‌ها تمام شود باز هم مشکلات باقی می‌ماند.

 

ملی‌پوش تفنگ ایران در باره اینکه چقدر به کسب سهمیه و حضور در بازی‌های توکیو امیدوار است، تصریح کرد: یک شانس دیگر برای کسب سهمیه داریم و آن مسابقات هند است اما هنوز مشخص نیست آیا این مسابقات برگزار می شود یا خیر و آیا ما می‌توانیم در این رقابت حضور داشته باشیم؟ باید ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود. اگر به مسابقات هند اعزام شویم برای کسب سهمیه هم شانس خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها