کد خبر : 1732032 | 29 دی 1399 ساعت 08:38 | 21.7K بازدید | 1 دیدگاه

صعود یک پله ای ماریتیمو 

کلین شیت عابدزاده و بازگشت علیپور به ترکیب

در هفته چهاردهم لیگ برتر پرتغال بامداد امروز ماریتیمو در خانه تیم ویسنته به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کرد.

کلین شیت عابدزاده و بازگشت علیپور به ترکیب 

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی ماریتیمو با وجود بازی در خانه حریف تیمش را با 3 دفاع به میدان فرستاد به این بهانه که پیروزی را به دست بیاورد. همانند دیدارهای پیشین امیر عابدزاده یکی از یازده بازیکن اصلی ماریتیمو بود. در نیمه نخست این تیم ویسنته بود که بهتر توپ را به گردش در می آورد و صاحب موقعیت های خوبی هم برای گلزنی شد اما خط دفاعی ماریتیمو هوشیار نشان داد و در چند صحنه هم واکنش های امیر عابدزاده تیم حریف را در گلزنی ناکام گذاشت. 

 

علی علیپور از آنجایی که به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده بود از روی نیمکت بازی را دنبال می کرد اما در دقیقه 65 به عنوان اولین بازیکن تعویضی به جای جو ئل وارد میدان شد. با حضور او خط حمله تیم ماریتیمو جنب و جوش بیشتری پیدا کرد و این تعویض بدین معنی بود که ماریتیمو می خواهد برنده بازی باشد. لحظاتی بعد مهاجم فصل گذشته پرسپولیس در یک فعل و انفعال با شوتی که به سمت دروازه ویسنته زد می توانست زننده گل نخست خود در لیگ برتر پرتغال باشد اما توپ او با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. سرانجام در دقیقه 87 ماریتیمو به گل برتری بازی دست یافت. آفریکو زننده گل این دیدار بود و ماریتیمو با این 3 امتیاز حساس 17 امتیازی شد و به رده هفدهم جدول صعود کرد. 

 

کلین شیت امیر عابدزاده در این دیدار و بازگشت علی علیپور به ترکیب ماریتیمو بعد از سه هفته مصدومیت اتفاق خوب برای ایرانی های این تیم پرتغالی بود. با توجه به بازی خوب علی علیپور در این دیدار در دقایقی که وارد میدان شد انتظار می رود در بازی بعدی دقایق بیشتری در میدان حضور پیدا کند و دوباره به بازیکن ثابت این تیم پرتغالی تبدیل شود. او در هفته دهم لیگ برتر پرتغال و در بازی با بلننسس یکی از یازده بازیکن اصلی ماریتیمو بود اما پیش از آغاز بازی های هفته یازدهم و در بازی جام حذفی مصدوم و سه هفته دور از میادین بود.

دیدگاه‌ها