کد خبر : 1732039 | 29 دی 1399 ساعت 14:43 | 145.2K بازدید | 14 دیدگاه

ثبات کامل در نفرات دربی

ترکیب پرسپولیس برای بازی فولاد مشخص شد

بعد از چهار تساوی پیاپی اکنون یحیی و شاگردانش به چیزی جز برد در آزادی و برابر فولاد خوزستان فکر نمی‌کنند.

ترکیب پرسپولیس برای بازی فولاد مشخص شد

 

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس طی دیدارهای اخیر خود با تساوی سریالی برابر رقبا، از جدول کاملا عقب افتاده و اکنون مقابل فولاد و شاگردان جواد نکونام به چیزی جز برد فکر نمی‌کند. 

 

آنها هفته گذشته تنها ثانیه‌هایی با برد بزرگ در دربی فاصله داشتند اما به نتیجه تکراری تساوی در دربی رضایت دادند و از یک سه امتیاز شیرین محروم ماندند. با این حال حواشی چند روز اخیر باعث شده تا کادرفنی و بازیکنان امیدوار به پایان این شرایط و رسیدن به برد برای بازگشت به جدول و جمع مدعیان باشند.

 

حامد لک برای یازدهمین بار در این فصل در ترکیب اصلی حضور دارد و امیدوار است مقابل خط حمله خطرناک فولاد مانع از دریافت گل شود.

 

1563544

 

خط دفاعی پرسپولیس نیز بدون تغییر نسبت به دربی با ترکیب سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان به عنوان زوج قلب دفاعی و سعید آقایی در سمت چپ و سیامک نعمتی در سمت راست برابر حریف به میدان خواهند رفت.

 

در خط میانی نیز میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا همانند دیدار قبلی در کنار خود احسان پهلوان و احمد نوراللهی را خواهند داشت تا به تغذیه مهدی عبدی و وحید امیری در خط حمله بپردازند.

 

سرلک و کامیابی نیا با وظیفه دفاعی بیشتر برابر خط میانی فولاد که از نفراتی فیزیکی با قابلیت طراحی ضدحملات سریع بهره می‌برند، به دنبال این خواهند بود که مانع از دستیابی جواد نکونام به هدف این تیم شوند. پهلوان نیز بعد از عملکرد موفق برابر استقلال و تاثیرگذاری در گل‌ها، باید دید برابر فولاد چه شرایطی را دنبال خواهد کرد، خصوصا اینکه مدیریت این تیم برعهده آذری به عنوان مدیر محبوبش در‌ ذوب آهن قرار دارد و انگیزه او‌ برای درخشش را افزایش می‌دهد. با این حال همه نگاه‌ها به احمد نوراللهی است؛ بازیکنی که در‌ دربی چند موقعیت مناسب گلزنی را از دست داد تا هجمه شدیدی متوجهش باشد و امیدوار است اینبار مقابل فولاد شرایط متفاوتی را تجربه کند.

 

زوج مهدی عبدی و امیری که در دربی نمایش خوبی با گلزنی در‌ این بازی بزرگ پشت سر گذاشتند، باید دید مقابل یکی از تیم‌هایی که در لیگ برتر با هدایت نکونام در فاز دفاعی بازی را به خوبی بلد است چه شرایطی را دنبال می‌کنند و قادر به تسلیم کردن محسن فروزان و فتح دروازه حریف خواهند بود.

 

1563545

 

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک
سیدجلال حسینی
محمدحسین کنعانی‌زادگان
سیامک نعمتی
سعید آقایی
کمال کامیابی‌نیا
میلاد سرلک
احمد نوراللهی
احسان پهلوان
وحید امیری
مهدی عبدی

 

1563697

دیدگاه‌ها