کد خبر : 1732042 | 29 دی 1399 ساعت 09:38 | 35.2K بازدید | 5 دیدگاه

شیخ پای گل دربی سوخت شد (عکس)

سرمربی استقلال برای انتخاب مهاجم برخلاف برخی از پست ها، دستش کاملا باز است.

به گزارش ورزش سه؛ استقلال روز دوشنبه در حالی به مصاف تراکتور در تبریز خواهد رفت که نبود چند بازیکن، ذهن محمود فکری را مشغول کرده است. فرشید باقری به دلیل بی انضباطی در اختیار باشگاه استقلال قرار دارد و هروویه میلیچ نیز چند روز پیش ایران را ترک کرد و به نظر می رسد که باید کار او را در استقلال تمام شده بدانیم. دیگر غایب آبی ها در تبریز، سبحان خاقانی خواهد بود. 

 

البته درباره خاقانی گفته می شد که او در مصاف با تراکتور می تواند تیمش را همراهی کند، اما این بازیکن همچنان در تمرینات گروهی استقلال غایب است. هافبک جوان آبی ها با شرایطی که دارد احتمالا در مصاف روز دوشنبه استقلال نیز غایب است اما باید دید نظر کادر پزشکی درباره وضعیت نهایی او چیست. در چنین شرایطی، محمود فکری باید به دنبال جانشین برای این بازیکنان باشد.

 

1563547

 

البته این همه داستان نیست و محمود فکری در برخی پست ها به ویژه خط حمله، دست بازی برای انتخاب بازیکن دارد. حضور شیخ دیاباته، ارسلان مطهری و مهدی قایدی در استقلال و آمادگی هر سه بازیکن برای حضور در بازی روز دوشنبه باعث شده تا یک دغدغه شیرین پیش روی محمود فکری قرار داشته باشد.

 

1563548

 

درخشش قایدی و مطهری در دربی که هر کدام یک گل به ثمر رساندند می تواند یک اتفاق خوب برای استقلال در بازی دشوار روز دوشنبه باشد. از سویی دیگر شیخ دیاباته نیز کاملا به شرایط آرمانی برگشته و مشکلی از بابت همراهی تیمش از آغاز بازی ندارد. فکری در دو بازی اخیر ترجیح داد که از شیخ در نیمه دوم استفاده کند اما شرایط بازی با تراکتور بسیار متفاوت بوده و احتمال حضور دیاباته در ترکیب اصلی وجود دارد.

 

1563549

دیدگاه‌ها