کد خبر : 1732057 | 29 دی 1399 ساعت 10:32 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت موسوی مقابل تراکتور بخاطر دربی

مدافع راست استقلال بخاطر آسیب دیدگی تیمش را در سفر به تبریز همراهی نکرده است.

غیبت موسوی مقابل تراکتور بخاطر دربی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در حالی امروز در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف تراکتور می‌رود که در این مسابقه حساس با یک تغییر اجباری نسبت به هشت دیدار اخیرش وارد زمین خواهد شد و مدافع راست خود را دراختیار ندارد.

 

سید احمد موسوی که از هفته سوم به ترکیب استقلال اضافه شد و در هشت دیدار پیاپی در ترکیب آبی‌های پایتخت بود، امروز به دلیل مصدومیت جزو فهرست تیمش برابر تراکتور حضور ندارد.

موسوی که در نیم‌فصل لیگ نوزدهم بازیکن تراکتور بود و از این تیم به گل‌گهر رفت و سپس راهی استقلال شد، امروز به علت آسیب دیدگی از ناحیه ساق پا در جمع شاگردان محمود فکری حضور ندارد و آبی‌ها را در سفر به تبریز همراهی نکرده است.

 

مدافع راست استقلال که با درخشش در ترکیب تیمش توانسته جایگاه ثابتی به دست بیاورد، با وجود مصدومیت در دربی به میدان رفت ولی بخاطر تشدید آسیب دیدگی تعویض شد و از ابتدای نیمه دوم جای خود را به شیخ دیاباته داد و در روزهای اخیر هم به درمان و فیزیوتراپی پرداخت.

 

موسوی که علاوه بر حضور موثر در کارهای دفاعی یک گل هم برای استقلال به ثمر رسانده، امیدوار است با بهبودی مصدومیت بتواند در دیدار آینده تیمش مقابل سایپا به میدان برود و دوباره به ترکیب اضافه شود.

دیدگاه‌ها