کد خبر : 1732067 | 29 دی 1399 ساعت 11:16 | 30K بازدید | 8 دیدگاه

یحیی خطاب به نورالهی؛ تو گلزنی پسر (عکس)

احمد نورالهی در دربی فرصت های خوبی را برای گلزنی از دست داد. فرصت هایی که اگر ازآن استفاده می کرد می توانست یک روز فراموش نشدنی را برای پرسپولیس رقم بزند.

یحیی خطاب به نورالهی؛ تو گلزنی پسر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، احمد نورالهی در پست هافبک دفاعی بیشتر از یک هافبک دفاعی فوتبال می کند به این خاطر که علاوه بر خنثی کردن حملات حریف در موقعیت حمله قرار می گیرد و به موقع و با جایگیری در فضایی که لازم است صاحب موقعیت می شود که این کار را در بازی با استقلال به خوبی انجام داد اما مشکل جایی بود که ضربات او راهی به چارچوب نداشت که گاهی ودر برخی از بازی ها این اتفاق برای بهترین بازیکنان جهان هم رخ می دهد. 

 

یحیی گل محمدی در روزهای اخیر و پیش از بازی پرسپولیس در برابر فولاد سعی کرد احمد نورالهی را از نظر روحی و روانی ریکاوری کند و خطاب به او بگوید تو یک گل زن تما عیار هستی پسر. 

 

احمد نورالهی با ادامه این بازی ها اگر با گلزنی توام باشد حتی می تواند اسکوچیچ را به استفاده از خود در ترکیب ثابت تیم ملی در بازی های باقی مانده مجاب کند. شاید او به خاطر پنالتی که در بازی نهایی لیگ قهرمانان آسیا داد کمی آزرده خاطر است و می خواهد با گل هایی که می زند برای پرسپولیس جبران کند. اما این نباید موجب استرس و از دست دادن موقعیت شود. یحیی گل محمدی که به خوبی متوجه این موضوع شده سعی کرد در این روزهای سخت در کنار نورالهی باشد و به او یادآوری کند چه بازیکن با کیفیتی است و چه بازی های خوبی برای پرسپولیس به نمایش گذاشت.

 

1563597

دیدگاه‌ها