کد خبر : 1732082 | 29 دی 1399 ساعت 11:52 | 11.5K بازدید | 1 دیدگاه

اشتباه دو درصدی هم می کنیم گل می خوریم 

ابراهیم‌زاده: اگر دقیقه ۹۰ سوت می‌زدند، دوم بودیم!

بازیکن با تجربه ذوب آهن می گوید این تیم خیلی خوب کار کرده است و در خیلی از بازی ها به دلیل گل هایی که در وقت اضافه خوردند باختند یا مساوی کردند .

ابراهیم‌زاده: اگر دقیقه ۹۰ سوت می‌زدند، دوم بودیم! 

به گزارش ورزش سه ، مسعود ابراهیم زاده در خصوص شرایط نگران کننده ذوب آهن گفت : شرایط تیم ما خوب است، بدن ها آماده است و رابطه کادر و بازیکنان فوق العاده است اما متاسفانه در لحظات حساس تمرکز لازم را نداریم. اگر در دقیقه ۹۰ سوت  بازی‌ها را می‌زدند الان ما دوم، سوم جدول بودیم ! در چهار بازی ما در دقیقه ۹۵ گل خوردیم. 


او در همین خصوص ادامه داد : همه اتفاقات دست به دست هم داده تا ذوب آهن چنین شرایطی پیدا کند ولی تنها کسی که می تواند این قضیه  را حل کند خود ما هستیم و کس دیگری نمی‌تواند این کار را انجام دهد زیرا ما هستیم که در زمین بازی می‌کنیم. ما باید از فرصت هایمان  استفاده کنیم و تمرکز داشته باشیم. از لحاظ آمار مالکیت توپ، تعداد بالای شوت به دروازه و  حفظ توپ ما واقعا همیشه تیم برتر زمین بودیم  اما وقتی یک لحظه تمرکز نمی کنیم گل می‌خوریم و متاسفانه اتفاقی نمی افتد که گل نخوریم ! در تیم های دیگر هم می بینید  که تمرکز ندارند ولی  بازیکن حریف توپ را به اوت می زند ولی ما اشتباه دو درصدی هم می کنیم توپ وارد دروازه ما می شود .


این بازیکن در خصوص دیدار پیش رو با نفت مسجد سلیمان گفت: این بازی در زمین خودمان است امیدوارم مثل قبل بازی خوبی انجام دهیم ولی  این بار همراه با امتیاز باشد. تیم ما به یک برد نیاز دارد، اگر به این  مهم بر سیم روی نوار پیروزی خواهیم افتاد. فکر نمی‌کنم در گذشته کسی ذوب‌آهن را اینجا جدول دیده باشد، امیدوارم تیم را به جایگاه اصلی اش برسانیم .


ابراهیم زاده در پایان درخصوص هجمه‌هایی که علیه  رحمان رضایی برای برکناری اش راه افتاده است افزود: خبرها را ما هم در رسانه ها و فضای مجازی می بینم اما آقا رحمان با قدرت سر تمرین حاضر می‌شود و دیروز ه مسر تمرین با بچه ها صحبت کردد ، امروز هم جلسه داریم و نکات فنی را بررسی میکنیم. ما هم مثل شما این خبرها را می شنویم ولی آقا رحمان بالاسرتیم است و ما هم امیدواریم که خوب کار کنیم و در ادامه هیچ مربی و بازیکنی از تیم جدا نشود.

دیدگاه‌ها