کد خبر : 1732091 | 29 دی 1399 ساعت 12:22 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت تنیسورهای 10 کشور در مسابقات بین‌المللی

مسابقات بین‌المللی تنیس جوانان از 4 بهمن ماه در جزیره کیش آغاز می‌شود.

رقابت تنیسورهای 10 کشور در مسابقات بین‌المللی
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، مسابقات بین‌المللی تنیس جوانان از 4 لغایت 12 بهمن ماه در مجموعه المپیک کیش برگزار می‌شود.

در حالی تنیسورها به مدت یک هفته با هم مسابقه می‌دهند که در بخش پسران تنیسورهایی از کشورهای فرانسه، رومانی، ایران، آمریکا ، ترکیه و چک و در بخش دختران نمایندگانی از کشورهای ایران، مالی، روسیه، ترکیه و لتونی حضور دارند. این مسابقات در دو بخش انفرادی و دو نفره دختران و پسران برگزار می‌شود.

 

در دوره گذشته این دوره از رقابت‌ها که به میزبانی جزیره کیش برگزار شد، در بخش پسران، نمایندگان اوکراین و فرانسه عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را بدست آوردند و یونس طلاور و آرین اسماعیل‌پور فلاح عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

در بخش دختران نیز مشکات الزهرا صفی و مهتا خانلو از ایران جایگاه اول و دوم را کسب کردند و ماندگار فرزامی دیگر نماینده ایران به همراه تنیسوری از مالی مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

 

مسابقات بین المللی تنیس جوانان از 4 لغایت 11 بهمن ماه در مجموعه المپیک کیش برگزار می‌شود. سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده مسیح صلاح داور نشان سفید کشورمان است.

دیدگاه‌ها