کد خبر : 1732125 | 29 دی 1399 ساعت 15:46 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش گاتزتا دلو اسپورت

تغییرات گسترده در اینتر؛ نام و لوگوی جدید می آید

باشگاه اینتر به زودی نام و لوگوی خود را تغییر خواهد داد. اسپانسر تاریخی باشگاه نیز به همکاری خود پایان خواهد داد.

تغییرات گسترده در اینتر؛ نام و لوگوی جدید می آید

به گزارش "ورزش سه"، طبق اعلام چندین منبع خبری در ایتالیا از جمله نشریات گاتزتا دلواسپورت و کوریره دلا‌سرا، باشگاه اینتر از ابتدا ماه مارس(دو ماه دیگر) با نام و لوگویی جدید شناخته خواهد شد.

 

 

1563469

 

 

در حال حاضر تیم آبی‌و‌مشکی پوش شهر میلان با نام رسمی «باشگاه فوتبال اینترناتزیوناله میلانو» شناخته می‌شود اما مالکان و مدیران این باشگاه به منظور برجسته کردن میراثی که میان این باشگاه و شهر میلان وجود دارد، قصد دارند نام این باشگاه را به «اینترمیلانو» تغییر دهند.

همچنین قرار است که در لوگوی فعلی باشگاه هم تغییراتی صورت بگیرد به صورتی که در لوگوی جدید حرف I و M که حروف ابتدایی دو کلمه اینتر و میلانوست، برجسته‌تر شوند.

 

اینها اما ظاهراً تنها تغییراتی نخواهند بود که اینتری‌ها در نظر دارند اعمال کنند و طی چند ماه آینده خبرهای دیگری از برنامه‌های آتی این باشگاه منتشر خواهد شد.

 

 

1521516

 

 

در همین حال گزارش شده پس از آنکه گروه سانینگ چین به‌عنوان سهامدار اصلی و مالک باشگاه اینتر فروش 40 درصد از سهام خود را در دستور کار قرار داده، یک گروه سرمایه‌گذاری به نام «بی‌سی پارتنرز» با سانینگ وارد مذاکره شده است تا بخشی از سهام این باشگاه را بخرد.

همچنین اسپانسر تاریخی باشگاه اینتر، شرکت تایرسازی پیرلی نیز به همکاری خود با این تیم پایان خواهد داد و نام یک اسپانسر جدید روی پیراهن جدید نراتزوری نقش خواهد بست که به موجب آن سالانه 30 میلیون یورو عاید آبی‌و‌مشکی‌پوش شهر میلان خواهد شد.

دیدگاه‌ها