کد خبر : 1732139 | 29 دی 1399 ساعت 16:27 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

بادران 1 خوشه طلایی 1

لیگ یک/ انتقام ناکام عاشوری از خوشه طلایی

شاگردان محسن عاشوری که دقایق پایانی بازی برابر خوشه طلایی را با یک یار کمتر دنبال می‌کردند، در نهایت به تساوی برابر حریف رضایت دادند.

لیگ یک/ انتقام ناکام عاشوری از خوشه طلایی

به گزارش "ورزش سه"، محسن عاشوری که مدتی هدایت خوشه طلایی را برعهده داشت، در شرایطی که از انگیزه شخصی زیادی برای تقابل با این حریف برخوردار بود، در نهایت به تساوی یک – یک مقابل حریف رضایت داد.

احسان پیرهادی ابتدا بادران را از حریف در دقیقه 11 پیش انداخت و امیدواری برای ثبت برد این تیم افزایش داد اما حسن مرادفر در دقایق پایانی نیمه او توانست بازی را به تساوی کشاند. در نیمه دوم بادران برای دستیابی به گل برتری بازی هجومی را در دستور کار داشت و موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف شکل داد که با فرصت سوزی از دست رفت. در دقیقه 77 اما حسن شاه‌وردی با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا بادران دقایق باقیمانده را با یک یار کمتر دنبال کند و در نهایت با تساوی کار را به پایان رساندند.

 

بادران با این تساوی و دستیابی به پانزدهمین امتیاز فصل در رده نهم جدول جا گرفت تا برای دیدار سخت هفته آینده مقابل مس کرمان آماده شود و خوشه طلایی نیز که تلاش خود را برای فاصله گرفتن از انتهای جدول آغاز کرده اکنون با دستیابی به دهمین امتیاز فصل طی یازده بازی اخیر، به رتبه چهاردهم صعود کرده است. شاگردان بیاتلو نیز در هفته آینده برابر ملوان قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها