کد خبر : 1732146 | 29 دی 1399 ساعت 16:26 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

ملوان بندرانزلی 1 هوادار تهران 1

لیگ یک/ صدرنشینی عنایتی با تساوی طلایی مقابل زارع

در شرایطی که ملوان تا دقایق پایانی در آستانه دستیابی به سه امتیاز برابر هوادار بود، سجاد دانایی با گل خود مانع این هدف از سوی شاگردان مازیار زارع شد.

لیگ یک/ صدرنشینی عنایتی با تساوی طلایی مقابل زارع

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست در هفته گذشته مقابل فجرسپاسی، شاگردان مازیار زارع امیدوار بودند در جدال خانگی برابر هوادار که در صدر جدول این فصل حاضر شده، به برتری دست یافته و فاصله خود را با دیگر مدعیان کاهش دهند. بازی از سوی هر دو تیم با احتیاط در نیمه اول دنبال شد و ملوان اما توانسته بود با مالکیت توپ به دنبال ایجاد موقعیت روی دروازه حریف باشد اما حاصل تلاش دو تیم با تساوی بدون گل در 45 دقیقه ابتدایی همراه شد.

در نیمه دوم اما حملات پردامنه ملوان در نهایت با گلی که محمد مهری به ثمر رساند از حریف مدعی خود پیش افتاد. هوادار که در این بازی حمید کاظمی، برترین گلزن خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، برای جبران این گل تلاش زیادی داشت که در نهایت در دقیقه 80 با ضربه سجاد دانایی به این مهم دست یافت و بازی را با تساوی خاتمه داد.

 

هوادار با این تساوی ارزشمند و دستیابی به هجدمین امتیاز فصل بار دیگر در صدر جدول قرار گرفت و ملوان نیز با یک پله صعود در رده ششم و فاصله سه امتیازی صدر کار را به پایان رساند. ملوان هفته آینده در انزلی از خوشه طلایی میزبانی خواهد کرد و هوادار نیز برابر خیبر خرم آباد قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها