کد خبر : 1732149 | 29 دی 1399 ساعت 16:30 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

آرمان گهر 2- شاهین شهرداری بوشهر 1

لیگ‌ یک/ شاهین جان نداشت

شاهین بوشهر در هفته دهم لیگ دسته اول شکست تلخی را تجربه کرد.

لیگ‌ یک/ شاهین جان نداشت

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ دسته اول تیم های آرمان گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با شکست شاگردان فراز کمالوند به پایان رسید.


نیمه اول این مسابقه پایاپای دنبال شد و دو تیم بیشتر در پی محک زدن یکدیگر بودند. در نیمه دوم اما بازی جذاب تر شد و آرمان گهر با تغییراتی که در ترکیب خود داشت، توسط سجاد حسامی در دقیقه 71 به گل اول رسید. در ادامه شاهین بوشهر برای جبران نتیجه جلو کشید و تیم حریف چشم به ضد حملات داشت که روی یکی از همین ضد حملات در دقیقه 85 توسط علی نظری به گل دوم هم رسید.


در دقایق پایانی به فشار حملات شاهین افزوده شد ومحمد ابراهیمی در دقیقه 89 یکی از گل های خورده را جبران کرد اما در نهایت نماینده پرستاره بوشهر با دستان خالی زمین بازی را ترک کرد.


شاهین بوشهر که امسال فراز کمالوند را در کنار خود می‌بیند با بودجه کمی که دارد روی دور ناکامی و بدشانسی افتاده و با این شکست 13 امتیازی باقی ماند.


مشکلات مالی شاهین این فصل گریبانگیر این تیم شده و از تیم همیشه مدعی شاهین یک تیم معمولی ساخته است.


 اگرچه فاصله امتیازی شاهین با صدرجدول 5 امتیاز است اما آنها فعلا در رده دوازدهم جدول قرار دارند. آرمان گهر هم با این برد 13 امتیازی شد و در رده سیزدهم قرار گرفت.

دیدگاه‌ها