کد خبر : 1732157 | 29 دی 1399 ساعت 16:28 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

چوکا ٣ فجر سپاسی ٢؛

لیگ‌یک/ پیروزی نفس‌گیر سبزپوشان تالشی در دقیقه ٩٠

شاگردان علی لطیفی موفق شدند در یک بازی جذاب و هیجان انگیز با نتیجه سه بر دو میهمان خود فجرسپاسی شیراز را با شکست بدرقه کند.

لیگ‌یک/ پیروزی نفس‌گیر سبزپوشان تالشی در دقیقه ٩٠

به گزارش "ورزش سه"، این مسابقه از همان دقیقه ابتدایی با یک موقعیت گلزنی بسیار خوب برای تیم فوتبال چوکا همراه بود ولی ضربه سامان نورمحمدی کاپیتان تیم در عین ناباوری با اختلاف از بالای دروازه تقریبا خالی راهی اوت شد. نیمه اول این مسابقه درنهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت.  


با شروع نیمه دوم تیم چوکا روی یک ضربه ایستگاهی توسط کاپیتان خود نورمحمدی در دقیقه ۵۴ به گل رسید ولی این گل در ادامه با دبل حمید نعمتی به شکست برای تیم میزبان تبدیل شد.

 

1563761

 

1563760


در ادامه چوکایی ها که در رتبه های پایینی جدول رده بندی با شش امتیاز قرار داشتند، برای جبران نتیجه تلاش کردند و در یک رفت و برگشت روی شوت سرکش کنعان طاهرزاده که به تیرک افقی دروازه زده شد، گل تساوی را ثبت کردند.


پس از این گل بلافاصله چوکا در دقیقه ٨٧ روی یک ارسال صاحب پنالتی شد ولی ضربه سامان نورمحمدی را دروازه بان فجرسپاسی مهار کرد و توپ راهی اوت شد. روی همین اوت اما سبزپوشان تالشی موفق شدند با یک ضربه آکروباتیک زیبا توسط یوسف علیپور در دقیقه ٩٠ به گل برتری دست پیدا کنند.

 

1563762


چند دقیقه پایانی بازی با تلاش فجرسپاسی برای گلزنی همراه شد ولی درنهایت چوکا موفق به حفظ نتیجه و دومین پیروزی فصل شد تا هشت امتیازی شود و به رتبه پانزدهم صعود کند. در سوی دیگر فجرسپاسی که فرصت صدرنشینی را داشت با این شکست ١۶ امتیازی و در رتبه پنجم باقی ماند.

دیدگاه‌ها