کد خبر : 1732163 | 29 دی 1399 ساعت 17:18 | 23.5K بازدید | 4 دیدگاه

چمنیان: اشتباه مقابل دیاباته و قایدی تاوان سنگینی دارد

مربی تراکتور معتقد است که تیمش تاوان اشتباه مقابل مهاجمان خطرناک استقلال را پس داد.

چمنیان: اشتباه مقابل دیاباته و قایدی تاوان سنگینی دارد

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در بازی خانگی امروز خود مقابل استقلال با نتیجه سه بر یک شکست خورد. صحبت های عباس چمنیان، مربی تراکتور در نشست خبری را بخوانید:

 

از هواداران عذرخواهی می کنم

بابت این برد به تیم استقلال تبریک عرض می کنم. از هواداران پرشور تراکتور هم بابت اینکه آن نتیجه مطلوب به دست نیامد، عذرخواهی می کنم. فکر می کنم که دو اتفاق در نیمه اول معادلات ما را بر هم زد. اولی جریان باد بود که به شدت روی جریان بازی تاثیر گذار بود و باعث شد استقلال بتواند در زمین ما فشار زیادی ایجاد کند. دومی هم اشتباهی بود که باعث به ثمر رسیدن گل اول تیم استقلال شد.

 

اشتباه مقابل دیاباته و قایدی تاوان سنگینی دارد

در مقابل استقلال با بازیکنانی مثل دیاباته و قایدی، اشتباه کردن تاوان سنگینی دارد. ما در هر سه گل این تاوان را پرداختیم. فکر نمی کنم جز این سه گل، که بخشی از آن از اشتباه فردی خط دفاعی مان بود، استقلال موقعیت دیگری در این دیدار داشت. امروز خیلی روز خوب ما نبود. برنامه هایی که برای نیمه دوم داشتیم، تحت تاثیر نتیجه نیمه اول قرار گرفت. شرایط به گونه ای که پیش بینی می کردیم پیش نرفت.

 

دژاگه و حاج صفی کاملا آماده نبودند

امیدواریم که در ادامه بازی ها ضمن اینکه اشتباهات و نقاط ضعف مان را کم می کنیم، از ظرفیت حداکثرمان استفاده کنیم. بازیکنانی چون دژاگه و حاج صفی در این بازی از آمادگی صدرصدری برخوردار نبودند و قرار بر این بود که در نیمه دوم از آنها استفاده کنیم. امیدوارم که در ادامه بازی ها این بازیکنان آمادگی کامل شان را به دست آوردند تا از نهایت کیفیت شان استفاده کنیم و با تمام ظرفیت مان در بازی ها حضور پیدا کنیم.

 

عجله کردن نمی توانست کمکی به ما بکند

فلسفه بازی تراکتور بازی مالکانه است. از آنجایی که ما در نیمه دوم 45 دقیقه فرصت داشتیم و طبیعتا عجله کردن نمی توانست کمکی به ما بکند استراتژی مان با توجه به تغییر جهت باد در نیمه دوم، همچنان بر مبنای بازی مالکانه مان، با حفظ توپ و پیدا کردن روزنه از میان دفاع فشرده استقلال برای به گل رسیدن بود. برخلاف جریان بازی و روی اشتباه گل دوم را خوردیم. بعد از گل سوم، حتما باید شکل بازی مان عوض می شد. به یک گل رسیدیم و یکی دو موقعیت خوب هم داشتیم که مظاهری آنها را مهار کرد.

دیدگاه‌ها