کد خبر : 1732167 | 29 دی 1399 ساعت 17:24 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

روز خوبمان بود

آشوبی: این برد از نان شب برایمان واجب تر بود

مربی پارس جنوبی جم ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش، تیمش را مستحق برد مقابل شهرداری آستارا دانست.

آشوبی: این برد از نان شب برایمان واجب تر بود

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد آشوبی بعد از برد سه بر یک تیمش مقابل شهرداری آستارا گفت: امروز در حالی پا به این دیدار گذاشتیم که سه بازی قبلی مان را با شکست پشت سر گذاشته بودیم. برایمان خیلی مهم بود که بازیکنان به لحاظ روحی روانی، ریکاوری خوبی داشته باشند تا با تمرکز بیشتری به مسائل تاکتیکی بپردازند. برای همین در طول هفته روی این مسئله خیلی کار کردیم.
وی افزود: با آنالیزی که در طول هفته انجام دادیم، به خوبی از نقاط ضعف و قوت حریف مطلع بودیم. بازی را هم خیلی خوب آغاز کردیم و کنترل میدان را نیز در اختیار داشتیم. گل زود هنگام ما باعث شد تا بازیکنان از فشار خارج شوند و با فراغ بال، تسلط خود را به حریف دیکته کنند.

 

آشوبی درباره گل های زده تیمش در این دیدار گفت: اگر بچه ها کمی دقت می کردند به راحتی می توانستیم تعداد گل های بیشتری به ثمر برسانیم. تعداد پاس های صحیح بازیکنان ما در برخی مقاطع بازی، قابل توجه بود و خوشبختانه نظم تیمی خوبی داشتیم.

مربی تیم پارس جنوبی جم با تحسین بازی حریف تصریح کرد: بازیکنان ما باید بدانند برای ماندن در کورس می‌بایست از تک تک فرصت هایی که نصیب شان می شود، نهایت بهره را ببرند. امروز تیم ما فرصت طلب بود و با ایجاد موقعیت های زیاد، توانستیم مالکیت توپ و نتیجه بازی را یکجا از آن خودمان کنیم. این برد از نان شب هم برای ما واجب تر بود و باید این روند را حفظ کنیم.

آشوبی در مورد عملکرد داوری هم گفت: امروز ما میزبان بودیم، اما داور با تصمیماتی که می گرفت و سوت های زیادی که می زد، روند کار ما را مختل می‌کرد. اواخر نیمه اول یکی از بازیکنان حریف می توانست با دریافت کارت زرد دوم اخراج شود ولی این اتفاق نیفتاد.

دیدگاه‌ها