کد خبر : 1732174 | 29 دی 1399 ساعت 17:46 | 40.8K بازدید | 0 دیدگاه

خطر بزرگی که از سر فرشید اسماعیلی گذشت

هافبک استقلال در جریان دیدار با تراکتور خطر بزرگی را از سر گذراند.

خطر بزرگی که از سر فرشید اسماعیلی گذشت

به گزارش "ورزش سه"، استقلال امروز در تبریز یک برد ارزشمند را مقابل تراکتور به دست آورد اما یک اتفاق عجیب می‌تواند شادی استقلالی‌ها را تلخ کند که البته به خیر گذشت.


فرشید اسماعیلی در دقیقه 74 بازی امروز به جای داریوش شجاعیان وارد زمین شد اما چند دقیقه بعد از حضورش از زمین بازی بیرون رفت. در ظاهر به نظر می‌رسید اسماعیلی به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفته اما آسیب دیدگی او می‌توانست اتفاق تلخی را برای او رقم بزند.


در دقیقه 86 شوت محکم بازیکن تراکتور مستقیما به سر فرشید اسماعیلی برخورد کرد که هافبک استقلال بدون داشتن تعادل روی زمین افتاد. جالب اینکه در این صحنه داور بازی اجازه ورود برانکارد به زمین را هم نداد و ترجیح داد خود بازیکن شخصا از زمین خارج شود.


پزشکان استقلال از وضعیت اسماعیلی بعد از خروج از زمین ترسیده بودند، تصورشان این بود که این بازیکن از شدت سنگینی شوت، دچار ضربه مغزی شده و به همین خاطر کادرفنی دوباره تعویضش کرد. استقلالی‌ها قصد داشتند اسماعیلی را فورا به بیمارستان بفرستند اما رفته رفته هافبک آبی ها شرایط جسمانی اش مناسب شدو توانست به زندگی عادی ادامه بدهد.


اگرچه اسماعیلی شرایط جسمانی بدی ندارد، اما برای حفظ سلامتی او قرار است بعد از بازگشت اعضای استقلال به تهران کادرپزشکی این تیم بازیکن مذکور را به بیمارستان ببرد و از او سی تی اسکن مغز بگیرد تا اتفاق تلخی برایش رخ نداده باشد.

دیدگاه‌ها