کد خبر : 1732183 | 29 دی 1399 ساعت 18:22 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

کینه اینتر؛ هافبک دانمارکی را به این تیم نمی دهیم

فابریزیو رومانو مدعی شد باشگاه اینتر هیچ علاقه ای به انتقال کریستین اریکسن به باشگاه سابق خود یعنی تاتنهام ندارد.

کینه اینتر؛ هافبک دانمارکی را به این تیم نمی دهیم

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تنها چند ماه به پایان قرارداد کریستین اریکسن با تاتنهام باقی‌مانده بود، این باشگاه لندنی در ژانویه گذشته او را با قراردادی به ارزش 27 میلیون یورو به اینتر فروخت؛ در واقع تاتنهام از موضع خود درباره قیمت ستاره دانمارکی پایین نیامد و گفته شد که این موضوع در آن مقطع باعث ناراحتی باشگاه ایتالیایی شده است.

 

 

1553211

 

 

با این حال بعد از گذشت یک سال، اکنون کریستین اریکسن در آستانه جدایی از نراتزوری قرار گرفته و گفته می شود که تاتنهام یکی از مشتریان پر و پا قرص این بازیکن محسوب می شود و سرمربی پرتغالی این تیم یعنی ژوزه مورینیو از سران باشگاه لندنی درخواست کرده که این بازیکن را به جمع شاگردانش برگردانند.

 

در همین ارتباط فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح اسپورتس ادعای جالبی را مطرح کرده و می گوید اینتر به نوعی بابت اتفاقات رخ داده در ژانویه سال گذشته از تاتنهام کینه به دل گرفته و ترجیح می دهد ستاره دانمارکی راهی این تیم نشود. حتی اگر اینتر راضی به این انتقال شود آنها به هیچ وجه نمی خواهند که اریکسن با انتقال قرضی رایگان به تاتنهام برگردد.

 

 

1467394

 


علاوه بر این تاتنهام در صورت علاقه برای بازگرداندن اریکسن باید دستمزد کامل او را هم بپردازد که در شرایط کنونی امری بسیار دشوار برای آنها تلقی می شود.

دیدگاه‌ها