کد خبر : 1732240 | 30 دی 1399 ساعت 09:22 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

تایید داوری آلومینیوم - گل‌گهر توسط ناظر

ناظر داوری مسابقه آلومینیوم و گل‌گهر اعلام کرد داور این دیدار تصمیمات درستی داشته است.

تایید داوری آلومینیوم - گل‌گهر توسط ناظر

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات این هفته لیگ برتر، تیم‌های آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اما در پایان بازی تیم مهمان اعتقاد داشت یک پنالتی به سود آنها اعلام نشده است.

 

باشگاه گل‌گهر معتقد بود که دو صحنه مشکوک در محوطه جریمه آلومینیوم رخ داده که البته یکی از برخوردها را تمام کارشناسان داوری رد کردند، اما در دیگر صحنه که توپ با ارسال از سمت راست زمین آمد و پس از ضربه سر مهاجم گل‌گهر به بازیکن اراکی‌ها اصابت کرد، علی خسروی اعتقاد به پنالتی داشت.

 

در نیمه اول دیدار آلومینیوم و گل‌گهر، احمدرضا زنده‌روح از سمت راست زمین ارسالی به مقابل تیرک دوم دروازه اراکی‌ها انجام داد که ضربه سر علیرضا ابراهیمی، مدافع پیشتاخته گل‌گهر پس از برخورد به میثم مجیدی دفع شد، اما در این صحنه علی صفایی داور بازی دستور به ادامه بازی داد.

 

پس از پایان این مسابقه، اعضای تیم گل‌گهر فیلم این صحنه مشکوک را نزد اسماعیل صفیری، ناظر داوری مسابقه بردند تا او درباره این صحنه اظهار نظر داشته باشد که صفیری نیز تصمیم داور مسابقه را تایید کرد و اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

 

1563884

 

اسماعیل صفیری، پیشکسوت داوری و ناظر مسابقه آلومینیوم و گل‌گهر، در گفت‌وگو با "ورزش سه"، با اشاره به اعتراض سیرجانی‌ها مبنی بر عدم اعلام خطای هند پنالتی در برخورد توپ با دست میثم مجیدی اظهار کرد: طبق قوانین جدید داوری این صحنه به هیچ عنوان پنالتی نیست و داور مسابقه(علی صفایی) تصمیم درستی داشت.

 

او ادامه داد: بازیکن گل‌گهر سیرجان در پشت مدافع آلومینیوم بود و زمانی که ضربه سر را زد، بازیکن آلومینیوم اصلا دید و فاصله زیادی با بازیکن حریف نداشت که بخواهد به دست خود حجم بدهد و مانع از گل شدن توپ شود. ضمن اینکه توپ به پشت بازوی او اصابت کرد و پنالتی نبود.

 

صفیری یادآور شد: ممکن است برخی کارشناسان گفته باشند این صحنه پنالتی است، اما طبق قوانین داوری و اینکه توپ از پشت مدافع آلومینیوم آمده و به پشتِ بازوی او اصابت کرده، این صحنه پنالتی نیست.

دیدگاه‌ها