کد خبر : 1732305 | 30 دی 1399 ساعت 09:58 | 35K بازدید | 2 دیدگاه

تشکر وِیژه فکری از شیخ دیاباته و قایدی

استقلال دیروز و در بازی با تراکتور در فاز دفاعی به مراتب بهتر از بازی با پرسپولیس عمل کرد؛ اینطور نبود که دروازه این تیم مدام از سوی مهاجمان تیم میزبان تهدید شود.

تشکر وِیژه فکری از شیخ دیاباته و قایدی 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از بازی با پرسپولیس محمود فکری حرفش را خطاب به مهدی قایدی و شیخ دیاباته تکرار کرد؛ اولین مدافعان تیم شما هستید و زمانی که استقلال توپ ندارد شما مهاجم نیستند و باید به عنوان مدافع در دفاع تیمی به استقلال کمک کنید. در بازی دیروز تراکتور و استقلال مهدی قایدی و حتی شیخ دیاباته بارها و بارها در نیمه خودی و حتی در منطقه یک سوم دفاعی دیده شدند و این به خاطر تاکید تاکتیکی محمود فکری بود. در حالی که اجرای این ایده برای مهاجمی چون شیخ دیاباته و مهدی قایدی با توجه به شرایط خاص بدنی سخت است اما آنها تا جایی که ممکن بود به تیم در دفاع کمک کردند. 

 

اهمیت شیخ دیاباته و مهدی قایدی به توصیه های پیش از بازی محمود فکری موجب شد تا سرمربی استقلال در پایان بازی از آنها تشکر کند. نه به خاطر گل هایی که زدند و نتیجه ای که در کارنامه استقلال به ثبت رسید بلکه به خاطر کمک به تیم در فاز دفاعی. برای محمود فکری مهم بود در روزی که به هر سه مهاجم تیمش میدان داد استقلال 3-1 در برابر تراکتور یکی از مدعیان قهرمانی پیروز شد و از سویی در فاز دفاعی هم خوب کار کرد. به خصوص که خیلی از رسانه ها تصمیم او را در دربی مورد نقد قرار دادند و گفتند بزرگ ترین اشتباه محمود فکری در دربی استفاده همزمان از سه مهاجم بود در حالی که این ایده در بازی با تراکتور نتیجه داد و موجب برتری 3-1 استقلال شد.

دیدگاه‌ها