کد خبر : 1732418 | 30 دی 1399 ساعت 19:09 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

جدال مرگ و زندگی؛ لمپارد امشب اخراج می شود؟

ممکن است فرانک لمپارد در صورت شکست امشب چلسی مقابل لسترسیتی از هدایت آبی‌های لندن برکنار شود.

جدال مرگ و زندگی؛ لمپارد امشب اخراج می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، اغراق نیست اگر بگوییم که چلسی موفق ترین تیم نقل و انتقالات تابستانی در فوتبال اروپا بود؛ در واقع سران باشگاه لندنی به بهترین شکل ممکن تیم شان را تقویت کردند و به نوعی اکثر مهره های مورد نظر فرانک لمپارد را به خدمت گرفتند.

 

با توجه به عملکرد فوق العاده چلسی در نقل و انتقالات تابستانی به نظر می‌رسید این تیم یکی از اصلی‌ترین شانس‌های قهرمانی لیگ برتر انگلیس در فصل جاری باشد اما آبی‌ها در هفته‌های گذشته نتایج ناامید کننده‌ی کسب کرده‌اند و در حال حاضر با 8 امتیاز فاصله نسبت به صدر جدول در رتبه هفتم قرار گرفته اند.

 

 

1558724

 

 

همین نتایج ضعیف آبی‌های لندن تحت هدایت فرانک لمپارد باعث شده که طی روزهای اخیر شایعاتی در رابطه با احتمال برکناری سرمربی انگلیسی از این تیم به گوش برسد؛ موضوعی که حالا پیش از دیدار حساس امشب این تیم مقابل لسترسیتی قوت گرفته است.

 

در همین ارتباط اتلتیک گزارشی در این باره منتشر کرده و مدعی شده که در دیدار امشب چلسی برابر لستر که این روزها در فرم فوق‌العاده‌ای به سر می برد، برای فرانک لمپارد حکم مرگ و زندگی را خواهد داشت. در واقع اگر آبی‌ها امشب مقابل تیم برندان راجرز شکست بخورند، این احتمال وجود دارد که دیگر مرد انگلیسی را روی نیمکت چلسی نبینیم.

دیدگاه‌ها