کد خبر : 1732439 | 30 دی 1399 ساعت 20:59 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: فولام حریفی تاکتیکی است

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد دیدار مقابل فولام را دشوار توصیف کرد.

سولسشر: فولام حریفی تاکتیکی است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کسب تساوی در دیداری کم هیجان در مقابل لیورپول در ابتدای هفته، حالا شیاطین سرخ فردا در خانه حریف مهمان فولام هستند. اوله گونار سولسشر در نشست خبری پیش از این دیدار حضور یافته و بازی های یونایتد در مقابل تیم های بالای جدولی را تا پایان فصل دشوار توصیف کرد.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "من فکر می کنم فولام از همان شروع نه چندان خوب خود، در ادامه مسیر روند خوبی داشته، آنها خریدهای بسیار خوبی را در روزهای پایانی بازار تابستانی انجام داده و تیمی تاکتیکی هستند. اسکات پارکر و دیگر اعضای تیم در مورد سازماندهی و فرم خود اعتماد به نفس داشته و شکستن سد فولام یکی از دشوارترین کارهاست.

 

1557821

 

به هر حال رفتن به استادیوم کریون کاتج به اندازه کافی دشوار است، اما در حال حاضر فولام چه هنگام مالکیت توپ و چه بدون توپ و همچنین از نظر ساختاری در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و بازی سخت دیگری در لیگ برتر در انتظار یونایتد است.

 

در این فصل در برابر تیم های بالای جدول بازی های نزدیک و دشواری داشتیم و این روند تا پایان فصل ادامه خواهد داشت. در مقابل تاتنهام مغلوب شدیم، اما برابر سیتی، چلسی و لیورپول کلین شیت کردیم. اگر مانند دیدارهای اخیر در دقایق پایانی موفق به کسب پیروزی شویم می توانیم در انتهای فصل نیز در بالای جدول باقی بمانیم.

 

هنوز پاسخ آخرین تست کرونای بازیکنان یونایتد نیامده و با توجه به اینکه 30 ساعت از آزمایش گذشته، امیدوارم به زودی پاسخ تست را دریافت کنیم. امروز همه بازیکنان در تمرین حضور داشتند، البته براندون و فیل جونز تمرین نکردند و بقیه در زمین تمرینی حاضر بودند."

دیدگاه‌ها