کد خبر : 1732557 | 01 بهمن 1399 ساعت 15:21 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری ورامین دهمین برد خود را دشت کرد

صعود دو پله‌ای فولاد سیرجان در یک بازی عجیب

هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال با پیروزی تیم‌های فولاد سیرجان و شهرداری ورامین برابر حریفان خود آغاز شد.

صعود دو پله‌ای فولاد سیرجان در یک بازی عجیب

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست‌ودوم لیگ برتر والیبال با شش دیدار امروز به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری می‌شود. تیم فولاد سیرجان این هفته در خانه والیبال میزبان خاتم اردکان بود و در سه ست متوالی با امتیازات (27 بر 25)، (25 بر 19) و (25 بر 23) به پیروزی رسید. با این پیروزی، شاگردان محمدرضا تندروان 42 امتیازی شدند و با صعود 2 پله‌ای در جدول رده‌بندی، فعلا در جایگاه چهارم ایستادند.


این دیدار به دلیل اشتباه نادر انصاری دبیر کمیته رویدادها و مسابقات، بعد از برگزاری ست اول، با وقفه یک ساعته مواجه شد. دلیل این توقف، شکایت قضایی از تیم خاتم اردکان بود، اما دبیر کمیته رویدادها باید قبل از شروع مسابقه اقدام به لغو مسابقه می‌کرد و نه بعد از برگزاری یک ست از دیدار دو تیم؛ در نهایت بعد از یک ساعت دو تیم دوباره به زمین رفتند و مسابقه ادامه یافت.

 

1564354

 

البته فدراسیون اعلام کرده تیم خاتم اردکان اگر تا روز جمعه سوم بهمن‌ماه مشکل قضایی خود را برطرف نکند، اجازه بازی در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر مردان را نخواهد داشت.


در دیگر مسابقه این هفته و در سالن فدراسیون والیبال، شاگردان آرش صادقیانی در تیم راه‌یاب ملل کردستان، مقابل شهرداری ورامین قرار گرفتند.


دو تیم درحالی به مصاف هم رفتند که پیش‌تر در هفته یازدهم دور رفت ورامینی‌ها با نتیجه 3 بر صفر موفق به شکست حریف شدند و امروز در بازی هفته بیست و دوم، شاگردان فیروز تابش‌نژاد مجدد این نتیجه را تکرار کردند و امتیازات (23 بر 25)، (12 بر 25) و (23 بر 25) به سود خود، فاتح میدان باشند. این پیروزی اما تاثیری در ارتقای جایگاه شهرداری ورامین نداشت تا این تیم با 10 برد و 31 امتیاز همچنان در رده هفتم جدول باقی بماند.

 

دیدگاه‌ها