کد خبر : 1732591 | 01 بهمن 1399 ساعت 17:30 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب‌آهن آمده بود برنده شود؛

حسینی: باید به همین شکل بازی می‌کردیم

سرمربی نفت مسجدسلیمان از عملکرد شاگردانش مقابل ذوب‌آهن رضایت دارد.

حسینی: باید به همین شکل بازی می‌کردیم

به گزارش "ورزش سه"، سید مجتبی حسینی در نشست خبری پس از دیدار ذوب‌آهن و نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: با توجه به شرایط دو تیم و اینکه ذوب‌آهن علی‌رغم شایستگی جایگاه خوبی ندارد، آنها آمده بودند تا هر طور شده برنده شوند و بازی دشواری داشتیم.

 

او ادامه داد: می‌دانستیم که باید با کار دفاعی خیلی خوب و پرسینگ قوی به میدان برویم و نقاط قوت آنها را کور کنیم. فکر می‌کنم حداقلِ موقعیت را به ذوب دادیم. آنها یک موقعیت خیلی خوب در نیمه اول داشتند ولی در ادامه فرصت چندانی نداشتند.

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: در نیمه دوم در ضد حملات یکی، دو فرصت خیلی خوب داشتیم که موقعیت‌های ما به ثمر ننشست، اما جا دارد از تلاش تک تک بازیکنانم که با جان و دل کار کردند، تشکر کنم و امیدوار هستم تیم ما هفته به هفته پیشرفت کند.

 

حسینی در خصوص فشار حملات ذوب‌آهن در نیمه دوم گفت: این اتفاق طبیعی بود چراکه آنها در زمین خودشان بازی داشتند و می‌خواستند به هر شکل صاحب موقعیت شوند ولی ما فرصت جدی به آنها ندادیم. سازماندهی تیمی ما فوق‌العاده بود و موفق شدیم بازی را کنترل کنیم و روی ضد حملات شانس گل هم داشتیم.

 

او درباره تفاوت استراتژی نفت مسجدسلیمان در این مسابقه که هجومی کار نکردند و نسبت به دیدار قبل عقب رفته بودند، ابراز کرد: می‌دانستیم مقابل چه تیمی بازی داریم و باید راه‌های نفوذ آنها را می‌بستیم که این کار را بچه‌های ما به خوبی انجام دادند.

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان یادآور شد: هیچ‌وقت در مورد داوری صحبت نکردم. یک داور جوان برای این بازی گذاشته بودند که تمام تلاش خود را انجام داد. البته روی برخی صحنه‌ها دو تیم معترض بودند که نمی‌خواهم درباره آن اظهار نظر داشته باشم و به داور خسته نباشید می‌گویم.

دیدگاه‌ها