کد خبر : 1732592 | 01 بهمن 1399 ساعت 17:31 | 39K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره جدید این روزهای فوتبال اسپانیا

پدیده ای که پیشنهاد رئال و اتلتیکو را رد کرد

فران بلتران، پدیده جوان سلتاویگو طی هفته‌های اخیر نمایش های درخشانی در ترکیب این تیم ارائه داده است.

پدیده ای که پیشنهاد رئال و اتلتیکو را رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از جوان های فوتبالیست مادرید، درخشش خود را از تیم‌های بزرگ این شهر آغاز نکرده‌اند. فران بلتران، هافبک حال حاضر سلتاویگو یکی از آن هاست؛ او بازیکنی با کیفیت فنی بالا و شخصیت قدرتمند محسوب می شود که حالا خودش را در قامت یکی از ستاره های لالیگا نشان داده است.

 

رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در هشت سالگی از او دعوت کردند که به آکادمی شان پیوندد. با این حال بلتران در آن زمان نمی خواست که دوستانش را در ختافه تنها بگذارد. در واقع این تصمیم بدی هم نبود چرا که او حالا 150 بازی در سطح اول فوتبال اسپانیا انجام داده است.

 

 

1564391

 

 

بلتران در سن 14 سالگی به همراه خانواده اش تصمیم گرفتند از ختافه نقل مکان کنند و راهی رایووایکانو شوند؛ جایی که او به سرعت با شرایط کنار آمد و خودش را به تیم اول تحمیل کرد؛ او فقط 17 سال و 199 روز سن داشت که توانست در سطح اول فوتبال اسپانیا به میدان برود.

 

در این بین بلتران در 31 بازی برای رایووایکانو به میدان رفت و اولین گلش را در شکست 3-2 این تیم مقابل تنریف به ثمر رساند. در فصل بعد از آن او خودش را به عنوان یکی از رهبران تیم معرفی کرد تا نشان دهد که از آینده روشنی برخوردار است.

 

بعد از آن باشگاه سلتاویگو بود که تصمیم گرفت بند آزادسازی این بازیکن را بپردازد و او را به خدمت بگیرد. بلتران با وجود اینکه یکی از کوتاه قامت ترین بازیکنان لالیگا محسوب می‌شود، در استفاده از بدن خود مهارت خاصی دارد و می‌تواند به خوبی توپ را تحت مالکیت داشته باشد.

 

 

1564392

 

 

پیشرفت بلتران در بازی‌های ملی نیز کاملاً چشمگیر بوده است چرا که در تیم های زیر 17، 18، 19 و 21 سال اسپانیا به میدان رفته و قابل پیش بینی است که با این فرم فوق العاده به پیراهن تیم بزرگسالان لاروخا نیز خواهد رسید.

 

از طرفی شاهد این موضوع بوده ایم که بلتران طی هفته های اخیر عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشته و زیر نظر سرمربی جدید سلتاویگو یعنی ادواردو کودت با پیشرفت قابل ملاحظه ای روبرو شده است. در واقع به نظر می‌رسد که آینده فوق‌العاده‌ای در انتظار او خواهد بود و می تواند به بهترین ها دست پیدا کند.

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3

دیدگاه‌ها