کد خبر : 1732609 | 01 بهمن 1399 ساعت 18:31 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

برای روی فرم بودن تمرین می‌کنم

رحمتی: داور امروز کارت عروسی پخش می‌کرد

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو می گوید بازیکنان تیمش با تمرکز بالایی که در اکثر دقایق بازی داشته اند، موفق به حفظ تک گل بازی شده اند.

رحمتی: داور امروز کارت عروسی پخش می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رحمتی مربی تیم فوتبال شهرخودرو که تیمش موفق شد سه امتیاز حساس و حیاتی را در دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل نساجی مازندران کسب کند، پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران در مورد این پیروزی اینطور حرف هایش را آغاز کرد: خب من دیروز هم در مصاحبه ام گفتم که خیلی بازی سختی داریم. تیمی سخت کوش و پرتلاش هستند. خدا را شکر توانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم و بچه ها با تمرکز بالا از گلی که زدند، محافظت کردند. موقعیت های دیگری هم داشتیم که می توانستیم گل بزنیم، اما مهم سه امتیاز بازی بود.


رحمتی در مورد موقعیت سوزی هایی که در بازی وجود داشت، توضیح داد: در ابتدای نیمه دوم طبیعی بود که تیم نساجی بیاید و از بالا پرس کند.معولا در ابتدای هر نیمه و اواخر هر نیمه بازیکنان تمرکزشان را از دست می دهند. یک موقعیت خیلی خوب به تیم نساجی مازندران دادیم که گل نشد. دیگر موقعیت خاصی بود و بیشتر ارسال بود که بچه ها تمرکز خوبی داشتند.


از مهدی رحمتی در مورد اینکه چقدر برای بازگشت به فوتبال جدیت دارد، پرسیدند که او به این سوال اینطور واکنش نشان داد: الان واقعا این سوال اصلا جذابیت ندارد.


دروازه بان تیم شهرخودرو در مورد تمرینات سختی که انجام می دهد، توضیح داد: خب من ورزشکار هستم و دوست دارم بدنم روی فرم باشد. شاید اصلا نیاز باشد که کنار دروازه بان تیمم باشم و نکاتی را به او بگویم. در مجموع تمرین می کنم و برای دل خودم تمرین می کنم. مگر فوتبالیست ها بعد از پایان فوتبال دیگر تمرین نمی کنند؟


مهدی رحمتی در پاسخ به سوال دیگری در مورد دلیل غیبت فاضلی سرمربی سابق نساجی که به اردوی شهرخودرو اضافه، بیان کرد: آقای فاضلی شب گذشته به جمع ما اضافه شدند، اما به احترام تیم نساجی که ایشان سرمربی اش بوده اند و دوستی که خود من با آقای حدادیان دارم، صلاح دیدم که ایشان امروز نباشند کنار ما. ان شاالله از فردا کامل در خدمت ایشان هستیم و خوشحالیم در کنار ما هستند. فکر می کنم اتفاقات خوبی برای ما رقم بخورد.


دروازه بان سابق استقلال و تیم ملی سپس در مورد عملکرد داوری گفت: احساس کردم داور کارت عروسی پخش می کنند. این حجم از کارت زرد و این طرز برخورد درست نیست. آخر بازی گفتم یک مقدار مهربان تر باش و یک مقدار بخند. داریم با هم حرف می زنیم. آخر بازی بازیکن نساجی با آرنج به صورت رضا یزدان زد و اگر همان توپ وارد می شد، می خواستند فردا عذرخواهی کنند. آقای اصفهانیان می آمد و عذرخواهی می کرد ولی هیچ امتیازی به ما داده نمی شد. چه بسا در بازی های دیگر لیگ هم این اتفاق در حال رخ دادن است. رحمتی سپس با اشاره به اینکه از ریز ماجراها اطلاع دارد، اضافه کرد: فضای داوری ما به نظرم تحت الشعاع انتخابات ریاست فدراسیون قرار گرفته. نمی توانم خیلی از حرف ها را بزنم و این را هم دوست ندارم. از ریز مسائل باخبر هستم که چه اتفاقی می افتد که دو روز قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان داور بازی ما تغییر می کند. یعنی اگر بخواهم صحبت کنم خیلی داستان ها پشتش نهفته است ولی دوست ندارم بگویم و امیدوارم روز به روز بهتر شود.


سرمربی شهرخودرو در مورد اشتباه بازیکنان تیم نیز صحبت کرد و گفت: به هر حال طبیعی است و بازیکن اشتباه می کند. نگران نباشید؛ مشکلی نیست.


او سپس در مورد برنامه شهرخودرو در نیم فصل نیز توضیح کوتاهی داد: در نیم فصل بازیکنی از جمع ما نمی شود و فقط تیم را تقویت خواهیم کرد.


در پایان خبرنگاری از رحمتی در مورد اینکه از سایر تیم های لیگ برتری نیز به او پیشنهاد رسیده پرسید و او در واکنش به این سوال، در حالی که در حال خارج شدن از میکسدزون بود، بیان کرد: این چیزها را از کجا می آورید؟ (باخنده).

دیدگاه‌ها