کد خبر : 1732622 | 01 بهمن 1399 ساعت 19:08 | 31K بازدید | 1 دیدگاه

اصلی ترین مانع بر سر انتقال مسی به PSG چیست؟

پرداخت دستمزد لیونل مسی می تواند اصلی ترین مانع بر سر انتقال او به پاری سن ژرمن یا منچسترسیتی باشد.

اصلی ترین مانع بر سر انتقال مسی به PSG چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه تنها چند ماه از قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا باقی مانده اما هنوز هیچ چیزی در مورد وضعیت آینده برنده شش پاره توپ طلا مشخص نیست. فوق ستاره آرژانتینی هنوز تصمیم قطعی خود را اتخاذ نکرده اما گفته می شود که انتخابات ریاست بارسلونا می تواند در آینده او نقش مهمی را ایفا کند.

 

از طرف دیگر به نظر می‌رسد که پاری سن ژرمن و منچستر سیتی مهم ترین مدعیان در راه جذب لیونل مسی هستند؛ حتی طی روزهای گذشته لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه فرانسوی نیز در مصاحبه ای جالب به شکل واضح عنوان کرد که آنها یکی از تیم هایی هستند که شرایط جذب فوق ستاره آرژانتینی را بررسی می کنند.

 

 

1563780

 

 

با این حال گاتزتا دلو اسپرت گزارشی در این باره منتشر کرده و مدعی شده که جذب لیونل مسی حتی برای تیم‌های متمول و ثروتمندی همچون پاری سن ژرمن و منچسترسیتی کار دشواری تلقی می شود؛ این بازیکن در حال حاضر هفتگی 500 هزار پوند حقوق دریافت می کند که پرداخت آن در شرایط کنونی به وجود آمده ناشی از کرونا می‌تواند اتفاقی شبیه غیر ممکن به نظر برسد.

 

اکنون باید منتظر ماند و دید که مسی طی ماه های آینده چه تصمیم را اتخاذ خواهد کرد؛ آیا او بارسلونا را ترک می کند یا اینکه نهایتاً در جمع آبی اناری ها ماندگار می شود؟

دیدگاه‌ها